Hoi, ik ben onverwacht en sneller zwanger dan gedacht. Gisteren zijn wij vertrokken met ons getwee voor een weekend Amsterdam. Ik dacht donderdag ochtend bij mezelf, misschien toch maar beter een test doen (zat toen op dag 25, heb een cyclus van 32/33 dagen). Dus ik verschoot mij een bult als ik een lichte positieve test in handen had. Net nog eentje gedaan, ik moest zonodig naar het toilet, ben 100% zwanger 😊
Slapen jullie ook minder goed? Ik ben normaal een vaste slaper en word zelden wakker. Nu al 4 dagen op rij dat ik meerdere malen per nacht wakker word en ook moet gaan plassen
Slapen jullie ook minder goed? Ik ben normaal een vaste slaper en word zeld ...
Ja ik heb verschrikkelijke nachten.. Niet omdat ik naar het toilet moet, maar lig soms meerdere uren wakker in het midden van de nacht of wordt veeeel vroeger wakker dan normaal. Ik hoop dat ik niet oververmoeid zal geraken door de combo met werk 😬
Is dat je eerste bloed test? Maar is idd wel een goede waarde voor 4 weken
Ja eerste test inderdaad.. als ik het met anderen vergelijk is hij wat aan de lage kant maar ga proberen me niet op te jagen erin 😬 28 november mag ik gaan voor een eerste echo!
Ja eerste test inderdaad.. als ik het met anderen vergelijk is hij wat aan ...
Vooral niet vergelijken met andere iedereen zijn waardes zijn anders. Zolang je tussen het gemiddelde zit en op 4w is dat 10 - 750hcg is het goed. Zolang het maar mooi omhoog gaat
Graag gedaan ik snap als je zo al d emensen hun waardes ziet dat je soms kunt schrikken maar zolang het vanaf nu gewoon mooi verdubbeld elke 2 a 3 dagen is het goed😁