Hoi, ik ben onverwacht en sneller zwanger dan gedacht. Gisteren zijn wij vertrokken met ons getwee voor een weekend Amsterdam. Ik dacht donderdag ochtend bij mezelf, misschien toch maar beter een test doen (zat toen op dag 25, heb een cyclus van 32/33 dagen). Dus ik verschoot mij een bult als ik een lichte positieve test in handen had. Net nog eentje gedaan, ik moest zonodig naar het toilet, ben 100% zwanger 😊
Inderdaad! Het kan momenteel niet snel genoeg gaan voor me 😅 Ik heb nood a ...
Dat snap ik. Hier het zelfde🤣 vooral nadat onze 1ste zwangerschap eindigde in een miskraam afgelopen augustus. Maar hey 1 ding beschouw ik wel al als positief heb meer symptomen dan tijdens de eerste dus zullen mijn hcg waardes wel goed zitte🤣
Zo seh dat was timing. De man die de bloedstalen vervoert was juist daar toen de dokter klaar was met mijn bloed te trekken. Dus tegen 15 a 16u kan ik de resultaten al zien🥰🥰
Hebben jullie momenteel al symptomen op 4 weken? Ik heb onderrugpijn al paa ...
Jep hier zijn de symptomen ook al aanwezig : rugpijn, misselijk, hoofdpijn en moe maar dat zal ook in combinatie zijn met de verhuis en de werken nog in ons huis🤣
Ohhh das veelbelovend he! Nu op naar de eerste echo 😊
Inderdaad heeft me al gerust gesteld de bloedresultaten. Want tis al meer hcg dan mijn vorige zwangerschap en nu was het wel gestegen en vorige keer gezakt maar dat merkte ik ook wel aan de symptomen 🤣🥹
Ik sluit graag aan, vandaag eindelijk een positieve test in handen 🥹 4 weken en 3 dagen nu! Daarnet meteen bloed laten trekken bij de huisarts, zo benieuwd naar het resultaat morgen ❤️