Hoi, ik ben onverwacht en sneller zwanger dan gedacht. Gisteren zijn wij vertrokken met ons getwee voor een weekend Amsterdam. Ik dacht donderdag ochtend bij mezelf, misschien toch maar beter een test doen (zat toen op dag 25, heb een cyclus van 32/33 dagen). Dus ik verschoot mij een bult als ik een lichte positieve test in handen had. Net nog eentje gedaan, ik moest zonodig naar het toilet, ben 100% zwanger 😊
Inderdaad en ja momenteel last van misselijk, overgeven, gevoelige borsten, ...
Oh amai dat is ne hele boterham 😰 hb ongeveer hetzelfde maar dan geen verkoudheid. Denk als ik dat er nog bij moet hebben dat het verkeerd ademen van mijn partner teveel gaat zijn 😂
Hier ook vaak misselijk (gelukkig niet effectief overgeven, al scheelt het soms niet veel). Ik vind het ook moeilijk om honger van misselijkheid te onderscheiden ofzo? 😅 ik vind het sneu, want ik eet normaal supergraag 🥲
De laatste dagen droom ik ook ‘s nachts steeds dat ik een bloeding krijg, echt niet fijn… wel een opluchting wanneer ‘s ochtends blijkt dat het niet zo is, maar toch…
Hier ook vaak misselijk (gelukkig niet effectief overgeven, al scheelt het ...
Oh ik ken het, en ik snap het. Zo vn ben ik nu misselijk omdat ik honger heb? Tis wat. Ik kook wel nog, met het nodige gezucht en gepuf omwille van de geuren, en dan vind ik het doodzonde dat ik het zelf niet wil eten 😅