194 Reacties

7 dagen geleden

Reactie op mommy0

Inderdaad en ja momenteel last van misselijk, overgeven, gevoelige borsten, ...
Oh amai dat is ne hele boterham 😰 hb ongeveer hetzelfde maar dan geen verkoudheid. Denk als ik dat er nog bij moet hebben dat het verkeerd ademen van mijn partner teveel gaat zijn 😂

7 dagen geleden

Reactie op mommy0

Dag mama's, hoe voelen jullie zich momenteel?
Moe, moe en nog eens moe, vannacht een vleugje misselijk geweest, maar na het drinken van een slok water was dit al over. Verder niets.

7 dagen geleden

Reactie op Noussss

Oh amai dat is ne hele boterham 😰 hb ongeveer hetzelfde maar dan geen verk ...
Ja tis wel ne hele boterham en dan nog werken in de thuiszorg tis pittig🤣

7 dagen geleden

Reactie op sofieve97

Moe, moe en nog eens moe, vannacht een vleugje misselijk geweest, maar na h ...
Oh valt gelukkig nog goed mee dan maar inderdaad die moeheid is wel een ding

7 dagen geleden

Reactie op mommy0

Dag mama's, hoe voelen jullie zich momenteel?
Hongerig 😅 eet momenteel vaak 4 maaltijden per dag. Heb op dit moment, 10u15 in de ochtend, dus ook weer megaveel zin in spaghetti

7 dagen geleden

Reactie op jolienvdsmis

Hongerig 😅 eet momenteel vaak 4 maaltijden per dag. Heb op dit moment, 10u ...
Oh echt? Ik heb bepaalde dagen echt da ik bijna niks binnen krijg zoals gistere maar dan ook ineens zin in spaghetti🤣

7 dagen geleden

Reactie op jolienvdsmis

Hongerig 😅 eet momenteel vaak 4 maaltijden per dag. Heb op dit moment, 10u ...
Oh amai, hier is het echt verplichten om iets te eten, eten of aan eten denken maakt me redelijk ellendig 😰

7 dagen geleden

Reactie op Noussss

Oh amai, hier is het echt verplichten om iets te eten, eten of aan eten den ...
Allee, mag me dan blijkbaar gelukkig prijzen met dat kwaaltje 😅

7 dagen geleden

Hier ook vaak misselijk (gelukkig niet effectief overgeven, al scheelt het soms niet veel). Ik vind het ook moeilijk om honger van misselijkheid te onderscheiden ofzo? 😅 ik vind het sneu, want ik eet normaal supergraag 🥲

7 dagen geleden

De laatste dagen droom ik ook ‘s nachts steeds dat ik een bloeding krijg, echt niet fijn… wel een opluchting wanneer ‘s ochtends blijkt dat het niet zo is, maar toch…

7 dagen geleden

Reactie op tajo94

Hier ook vaak misselijk (gelukkig niet effectief overgeven, al scheelt het ...
Oh ik ken het, en ik snap het. Zo vn ben ik nu misselijk omdat ik honger heb? Tis wat. Ik kook wel nog, met het nodige gezucht en gepuf omwille van de geuren, en dan vind ik het doodzonde dat ik het zelf niet wil eten 😅