194 Reacties
één maand geleden
Reactie op mommy0
Dankuwel😍 wanneer hebben jullie je eerste afspraak voor de echo?
Ik heb nog geen afspraak gemaakt 🥹 Volgende week donderdag laat ik eerst bloed trekken bij de huisarts. Ik denk dat ik eind november zal gaan. Bij mijn zoontje ging ik rond de 8weken en dan zal ik ook rond de 8weken zijn. Jullie?
één maand geleden
Reactie op mommy0
Dankuwel😍 wanneer hebben jullie je eerste afspraak voor de echo?
Ik ben nu 4 weken en 3 dagen. Omdat ik risico loop door mijn aandoening factor V leiden moet ik naar de vaatheelkunde de 31ste oktober om te kijken of ik gedurende zwangerschap mezelf inentingen moet inspuiten. Voor mijn eerste afspraak bij de vroedvrouw is het voor de 15de november. Hopelijk verloopt iedereen zijn afspraken goed🤎
één maand geleden
Reactie op Suriii
Ik ben nu 4 weken en 3 dagen. Omdat ik risico loop door mijn aandoening fac ...
Oh dan schil je ook niet veel met ons maar 3 daagjes. Hele veel succes de 31ste en de 14de nove hou ons op de hoogte he❤️ Inderdaad hopelijk loopt deze zwangerschap voor ons allemaal goed 🤞🍀
één maand geleden
Mag ik mee op jullie reis? 😊 Ik had zaterdag mijn eerste licht positieve test en begon al wat mee te lezen met jullie. Vandaag al een veel duidelijker resultaat en dat stelt me gerust dus nu wou ik toch ook iets schrijven 😁 Vanavond heb ik de eerste bloedafname gepland. Ik zou morgen exact 4 weken zijn. Het is allemaal nog een beetje surreëel wat aan het gebeuren is…
één maand geleden
Reactie op jolienvdsmis
Mag ik mee op jullie reis? 😊 Ik had zaterdag mijn eerste licht positieve t ...
Proficiat mama 🥰 Hoe meer zielen hoe meer vreugde! Fijn om mama's te leren kennen die ongeveer voor de zelfde tijd zijn uitgerekend. Kunnen we elkaar wat helpen met de stress tot onze echo's😂❤️
één maand geleden
Reactie op bollie6
Ik ben morgen 4 weken 🥹🥹🥹, morgenochtend heb ik een afspraak bij de huis ...
Oh dan zitten we exact hetzelfde qua timing! Leuk! 🥰
één maand geleden
Reactie op mommy0
Proficiat mama 🥰 Hoe meer zielen hoe meer vreugde! Fijn om mama's te leren ...
Inderdaad! Het kan momenteel niet snel genoeg gaan voor me 😅 Ik heb nood aan geruststelling!
één maand geleden
Reactie op mommy0
Proficiat mama hou ons op de hoogte he🤞. Wij juist onderweg naar de huisar ...
Spannend! Laat iets weten hoe het was hé 😁