6 Reacties

12 dagen geleden

Hey, veel moed in deze tijd. Het kan allemaal heel verwarrend zijn, rouw, schuldgevoelens... Als het je kan helpen, het boek "een regenboog in jou" vond ik wel fijn te lezen, allemaal heel herkenbare dingen in te vinden, lotgenoten en getuigenissen... xxx

12 dagen geleden

Ik snap je heel goed. Ik ben nu zelf 5 weken zwanger van mijn regenboog baby, na een miskraam in Mei. Ik ben zo bang dat het op een dag weer misgaat, maar ik heb hoop voor deze zwangerschap en probeer me niet al te veel zorgen te maken.🌈❤️ Proficiat met jullie wondertje en ik wens je een gezonde zwangerschap toe.

12 dagen geleden

Wat dapper van je dat je dit deelt. Jouw verdrietige, verwarde, maar ook gelukkige gevoelens mogen er zijn. Ik wens je een zorgeloze zwangerschap toe en hoop van harte dat je jezelf toestaat ervan te genieten. 💛

10 dagen geleden

Ik snap je volledig. In februari een eerste miskraam gehad en in mei een 2de. Toen ik 2 weken geleden een positieve zwangerschapstest vast hield wist ik ook niet of ik moest huilen van blijdschap of angst of verdriet. Mijn vriend weet er momenteel ook niet van omdat ik hem wil verrassen met een speciaal moment dit heb ik bij de vorige al niet kunnen doen door op spoed elke keer te belanden. Dus de angst en de stress is er nu wel enorm

8 dagen geleden

2 maand geleden ook miskraam gehad en nu weer zwanger dus de angsten zijn er maar probeer er niet bij stil te staan

8 dagen geleden

Ik ben in maart ‘24 bevallen van ons zoontje op 21w6d. Hij was uitgerekend op 25 juli. Gisteren had ik ook ineens Eén positieve test in mijn handen en ben nu uitgerekend voor 26 juli… ik hoop dat deze zwangerschap goed verloopt voor ons allen 🍀