29 Reacties

één maand geleden

De zwangerschapstesten bleven bij mij op een heel licht streepje staan, terwijl ik na bloedname bij de dokter op HCG 51 zat. Die zwangerschapstesten zeggen niet super veel, zeker die van de Action niet (heb ook getest met die van de Action). Wilt enkel zeggen dat het nog super pril is, dus gewoon dinsdag afwachten! In ieder geval een heel dikke proficiat gewenst!

één maand geleden

Hcg verdubbelt normaal om de 48u of om de 72u kan het ook. Op je zwangerschapstest zou je dit dan ook zien dat het streepje om de 2 dagen donkerder word. Alvast voorzichtig proficiat. En probeer te genieten van de zwangerschap. 🌻

één maand geleden

Ik snap je helemaal. Hier ook 4 weekjes zwanger na onze miskraam van afgelopen augustus. Zolang de hcg waardes ophoog gaan is er niks aan de hand. Het ene lichaam maakt al sneller hcg aan dan het andere.

één maand geleden

Streepje is niet donkerder maar ik deed dan deze ochtend nog de clearblue digital en die is positief. Deze detecteerd vanaf een hcg van 25 en aangezien ik twee dagen geleden 13 had, stijgt dit dus voorlopig wel mooi. Dinsdag bloedafname… Ik kan aan niks anders meer denken dan ons kindje. Ik luister voortdurend liedjes die me eraan doen denken. Wauw… het beheerst me nu al 🙈

één maand geleden

Reactie op Joyce 96

Streepje is niet donkerder maar ik deed dan deze ochtend nog de clearblue d ...
Wat goed om te horen! Echt gek he hoe snel het je beheerst. Hier kan ik momenteel ook aan niet veel anders meer denken

één maand geleden

Ik ga echt geen 8 weken meer kunnen zwijgen… amai

één maand geleden

Reactie op Joyce 96

Ik ga echt geen 8 weken meer kunnen zwijgen… amai
Dat begrijp ik. Hier weten er ook een deel het al gewoon omdat vorige keer wou ik wachte en toen werd het een miskraam en had ik beetje het gevoel dat ik er alleen voor stond

één maand geleden

Proficiat! Heb je een foto van alle genomen testen?

één maand geleden

Niet allemaal, wel enkele testen maar ik heb de foto’s verwijderd omdat ik bang was dat iemand ze zou zien

één maand geleden

Dit waren de eerste testen. Action test die vanaf 10 hcg kan detecteren

één maand geleden

Dit is de dag nadien in de avond

één maand geleden

En deze detecteert vanaf 25 en is op zaterdagochtend genomen (de eerste testen en bloedafname van hcg13 waren op donderdag)

één maand geleden

Reactie op Joyce 96

Dit waren de eerste testen. Action test die vanaf 10 hcg kan detecteren
Op de screenshot van mijn vorige post zie je t duidelijk niet… in mijn post zelf wel maar de originele foto is dus weg

één maand geleden

Reactie op Joyce 96

Op de screenshot van mijn vorige post zie je t duidelijk niet… in mijn post ...
Ik snap het zeker, al die emoties, en je hebt er zelf geen controle over. Ik duim alvast heel erg voor je mee, dat je dinsdag positief nieuws mag krijgen! 🍀🍀🍀 Heb je ondertussen nog een gewone test gedaan?

één maand geleden

Enkel deze ochtend. Morgenvroeg opnieuw met ochtendurine

één maand geleden

Test van deze ochtend

één maand geleden

Wordt wel iets zichtbaarder maar ik hoop op zo een goede donkere lijn

één maand geleden

Reactie op Joyce 96

Ja die is indd donkerder. Hoeveel dagen ben je overrijd? Heb je last van kwaaltjes? Morgen mocht je gaan voor je bloed dacht ik hé?

één maand geleden

Reactie op Joyce 96

Ik heb nog steeds geen donkere lijn en ben al 7 dagen overtijd. Bij niet iedereen is dat heel hard. Bloedname gaat alles uitwijzen! ☺️

één maand geleden

Reactie op Joyce 96

Is inderdaad al stuk beter zichtbaar