4 Reacties
2 dagen geleden
Bij mijn eerste zwangerschap, ben ik pas na de 20 weken termijn echo kunnen gaan genieten van mijn zwangerschap. Ook omdat ik 2x een miskraam heb gehad. Ik ben iemand die altijd voor alles dr google ging raadplegen, wat me dus NOG meer stress bezorgde. Ik lette op alles wat er niet gegeten mocht worden. Uiteindelijk is mijn dochter als een gezonde very happy baby geboren. Ik heb echt een droombaby. Huilt bijna niet, eet zeer goed, is niet kieskeurig, slaapt sinds de geboorte zeer goed blokken van 5-6u snachts en overdag 3-4u dutjes. Nu een flinke trappelkonijn van 5maand🥰
Nu ben ik dus bijna 8 weken zwanger van mijn tweede (zeer onverwachts als je leest hoe oud mijn oudste nu is😅) en eet ik waar ik zin in heb. Heb ik zin in tonijn uit blik met azijn dan eet ik dat (max 1x per week) heb ik zin in salami tussen mijn brood dan eet ik dat. Heb ik zin in een redbull, dan drink ik dat (1x om zoveel tijd) Ik doe alles met mate.
Als je echo goed was zou ik me niet teveel zorgen maken. Als er een hartslagje te zien was, is de kans kleiner dat het nog misloopt. Ik weet het is gemakkelijker gezegd dan gedaan. Ik moet nog wachten tot de 29ste voor mijn zerste echo.
2 dagen geleden
Vervelend he die onrust… hier ook al
2miskramen en nu mezelf slepen door de dag en door elk bloedonderzoek om te zien of hcg mooi stijgt, maar ik zou al heel blij zijn met een echo en kloppend hartje. Als ik voorbij die ben ga ik wel rustiger zijn denk ik. Ik zou in jou geval Toch proberen genieten nu☺️
2 dagen geleden
Ik ken het gevoel, ik moet nog wachten tot 20 december zelfs voor de eerste echo het zal dus een heel blije of heel droevige kerst worden dit jaar.