Hallo iedereen
Na 5 maand proberen zijn we uiteindelijk zwanger geraakt. Ik heb zeer onregelmatige cyclussen tussen de 28-38 dagen, wat maakt dat het zeer moeilijk was voor een correcte inschatting te maken wanneer ik ‘over tijd’ was.
Zondag voelde ik me anders dan normaal, iets gevoeligere borsten en lichte menstruatieklachten maar ze wouden niet doorzetten, dan toch een test gedaan van clearblue en deze gaf het volgende : 1-2
Daarna 2v5 gaan halen en opnieuw getest, deze was licht positief. In totaal ondertussen 3 testen al gedaan en allemaal positief.
Nu vroeg ik mij eigenlijk af of het normaal is dat ik nog in ongeloof zit en totaal niet op een roze wolk? Ik heb het gevoel dat het elk moment fout kan gaan en dat het ons niet gegund is? Is dit een normaal gevoel om te hebben of ben ik mezelf gek aan het maken?
Ik ben al reeds naar de dokter gedaan en hier ook een positieve urinetest. Labo is ook uitgevoerd maar nog geen resultaten heb ontvangen. Morgen kan ik bellen naar de huisarts
Ik plaats dit in de hoop dat er iemand me gerust kan stellen en dat ik niet de enigste ben met dit gevoel..