17 Reacties
10 dagen geleden
Is dit je eerste kindje? Dan is het wel heel normaal, maar ik ken je gevoel. had ik ook in begin en inmiddels al 28 weken zanger van een tweeling. Vooral van genieten
10 dagen geleden
Helemaal herkenbaar hoor! Ik had altijd gedacht dat ik zou beginnen wenen van geluk bij een positieve test, maar was eerder in lichte shock en ongeloof zoals je beschrijft. Soms heb ik het gevoel dat het pas ‘echt’ zal beginnen voelen als mijn buik begint te groeien…
10 dagen geleden
Reactie op Bernadine, Mike, Malika,Chantal
Is dit je eerste kindje? Dan is het wel heel normaal, maar ik ken je gevoel ...
Is inderdaad ons eerste kindje, dus het is allemaal zeer spannend.. ik heb soms ook nog het gevoel dat ik ongesteld zal worden maar het breekt niet door.. zo een lichte krampen
10 dagen geleden
Reactie op Zomergeluk
Is inderdaad ons eerste kindje, dus het is allemaal zeer spannend.. ik heb ...
Dat kan door innesteling krampen zijn, heel erg herkenbaar. Ik heb test van week 2.6 tot 9 weken gedaan, omdat ik niet wou geloven. Ik ben tot 16e week ziek geweest. Ziek, misselijk, hoofdpijn, braakneigingen. Oververmoeid,
9 dagen geleden
Wij zijn ook zwanger van ons 1e zonder ovulatietesten. Dus ongeveer tussen 4-5wkn zwanger en lijkt nog zo ongeloofwaardig soms 🙈 bloedname geeft dan wel de kleine bevestiging en soms de lichte beginnende kwaaltjes ook. Maar is zekers normaal dat het moet wennen. Maar probeer wel te genieten
9 dagen geleden
Ik heb hetzelfde gevoel. Dit is de eerste keer dat we proberen en van de eerste keer zwanger, dus eigenlijk echt een luxe. Maar toch blijft de ongeloof door mn hoofd spoken en dat er elk moment iets mis kan gaan.
9 dagen geleden
Dankjewel voor de reacties! Het inderdaad de gedachten dat er elk moment iets fout kan gaat dat de bovenhand neemt hier en wat het moeilijk maakt om te genieten. Maar zoals ik lees ben ik zeker niet alleen en dat stelt me wel erg gerust!
9 dagen geleden
Het kan ook elk moment fout gaan, maar vaker gaat het gewoon goed. We moeten proberen genieten, ook al is dat soms heel moeilijk.. ik ben nu zwanger voor de 2e keer na een miskraam, dus ben totaal niet blij en helemaal gespannen. Zit nu te wachten voor mijn 2e bloedtest en hopen dat de waarden verdubbeld zijn 🤞🏻
9 dagen geleden
Reactie op Evelynneke
Wij zijn ook zwanger van ons 1e zonder ovulatietesten. Dus ongeveer tussen ...
Proficiat! Het is inderdaad erg ongeloofwaardig he🤭 Hier is het voorlopig enkel gevoelige borsten, maar dit had ik ook steeds voor mijn menstruatie en met vlagen een beetje misselijk maar niet om te zeggen dat ik niet meer kan functioneren 😁 genieten doen we zeker wel!
9 dagen geleden
Reactie op axanadyckmans
Ik heb hetzelfde gevoel. Dit is de eerste keer dat we proberen en van de ee ...
Zoals ik lees zijn we dus zeker niet alleen, ik begrijp je gevoel
9 dagen geleden
Reactie op Jolien1995IVF
Het kan ook elk moment fout gaan, maar vaker gaat het gewoon goed. We moete ...
Heel veel succes Jolien, ik hoop met je mee🤞🏻
9 dagen geleden
Reactie op Zomergeluk
Heel veel succes Jolien, ik hoop met je mee🤞🏻
Lief, mijn hcg is gezakt, dus weer een miskraam..
9 dagen geleden
Reactie op Zomergeluk
Proficiat! Het is inderdaad erg ongeloofwaardig he🤭 Hier is het voorlopig ...
Bij mij vnl rugpijn en slecht slapen en moe zijn. Maar zelfs geen pijnlijke borsten 🙈 dus zit zelf te wachten op de grote symptomen ze 🤭
9 dagen geleden
Reactie op Jolien1995IVF
Lief, mijn hcg is gezakt, dus weer een miskraam..
Ach hoe verschrikkelijk.. Veel sterkte! 🌹
9 dagen geleden
Reactie op Evelynneke
Bij mij vnl rugpijn en slecht slapen en moe zijn. Maar zelfs geen pijnlijke ...
Niet iedereen krijgt de de symptomen, van mijn oudste dochter had ik nergens last van behalve, alleen zwangerschaps opvliegers. En dus vergat ik me buik zo vaak,
9 dagen geleden
Ik herken je gevoel helemaal! Eerste keer zwanger bij 3e keer proberen en nog maar net in week 4. Nog veel ongeloof & elke nieuwe dag weer een zwangerschapstest. Zo stom maar op dit moment voelt dat nog nodig om de realiteit te bevatten. Morgen bloedafname!