Hallo,
Op 23juli 2023 te horen gekregen dat het hartje niet meer klopte aan 10 weken, volgens de grote van het vruchtje is het hartje gestopt met kloppen aan 9 weken (Aan 7 weken wel een hartje gehoord). De dag erna binnen voor een curettage. Alles goed verlopen. Ik moest wachten op mijn maandstond en na 6 weken kreeg ik ze. Ik ging naar de vroedvrouw om bloed te nemen om te weten of mijn hcg goed naar beneden was om dan terug zwanger te worden. Mijn hcg stond op 6 dus ik kreeg de goedkeuring.
Ik ben dus nu vandaag 7 weken + 3 dagen zwanger. Normaal als ik het uitreken met mijn maandstonden ging ik 8 weken zijn, morgen zelf 9 weken. Maar dinsdag een echo gehad en het vruchtje was kleiner dan dat we dachten. De gynaecoloog zei me dat het kon dat mijn eisprong wat later gebeurde. Het hartje hebben we zien kloppen maar niet gehoord omdat het nog te vroeg was. Ik mag binnen 3 weken terug gaan maar ik ben zo bang dat ik weer het nieuws zal horen dat er geen kloppend hartje meer is. Wat deden jullie om toch een beetje geruster te zijn? Toch nog bloed laten trekken en kijken naar de hcg of toch nog eens een extra controle? Ik blijf er maar over piekeren.