14 Reacties
5 dagen geleden
Ik ben ook echt vreselijk misselijk. Ik neem de maximale dosis Navalit en toch kom ik maar net de dagen door 馃槰 ik ben nu al iets meer dan een week thuis van het werk ook. Het lukt gewoon niet om iets gedaan te krijgen.
Wat wel een beetje helpt voor mij is de hele dag door kleine beetjes eten. Zoals bijvoorbeeld mijn portie avondeten verdeel ik over 3 kommetjes en dan warm ik om de 3 kwartier weer een nieuw kommetje op. Zo doe ik dat met alles.
Nog een aantal dingen die ik kan eten:
- een havermoutpannekoekje
- een yoghurtje met een stukje banaan bij
- een (halve) boterham met kaas
- een roereitje
Van chocolade ofzo word ik misselijk, dus dat maakt het wel makkelijk om gezonde dingen te eten.
3 dagen geleden
Voor de misselijkheid neem ik primperan zo neem ik er 3 smorgens smiddags en savonds elke ochtend loop ik misselijk en bij mij is het mijn 1ste kindje weet niet zo goed hoe alles moet enzo maar met behulp van vrienden en partner geraak ik er wel
3 dagen geleden
Ik ben 3w2d en krijg moeilijk eten binnen. Echt misselijk of overgeven kan ik het niet noemen.
Mijn ontbijt (om 10u) valt me heel erg op de maag. Mijn middag soepje ging moeizaam naar binnen en erna ben ik toch even gaan wandelen om het te kunnen verwerken..
鈥榮 ochtends heb ik echt allesbehalve honger. Ik verplicht me wel om iets naar binnen te werken in de voormiddag.
Ik zit nu vermoedelijk op 3w2d, kan dit al zo vroeg?
3 dagen geleden
Ik ben nu 6 weken en de misselijkheid is hier ook aanwezig nu, net zoals het kei moe zijn. De vorige weken had ik daar geen last van. Ik probeer iets te eten maar het helpt niet echt 馃槄