Ik weet niet zo goed waar ik terecht kan met mijn verhaal en daarom plaats ik het hier.
Sorry als het misplaatst zou zijn.
Vorig jaar in september had ik mijn eerste positieve test in handen. Gestart met proberen in februari 2023. Super gelukkig dus want het was nog redelijk snel.
Helaas bij de eerste echo in oktober te horen gekregen dat er geen hartje klopte. Toen de beslissing genomen om alles met pilletjes stop te zetten. Alles was goed verlopen bleek uit controles.
Maar toch bleef mijn menstruatie uit. Op een controle in december is er dan de beslissing genomen om toch via een hysteroscopie alles eens 'proper' te maken.
Dit heeft gelukkig gewerkt en vanaf toen kreeg ik weer groen licht om ervoor te gaan.
Nu zijn we dus zoveel maanden verder en nog steeds niks... Iedere maand de hoop en de teleurstelling. Je hoort overal dat je er niet op mag focussen want dat dit nadelig werkt. En dit probeer ik ook, maar gemakkelijk is dat niet. Mijn leeftijd (37 jaar) speelt ook niet in mijn voordeel...
Geen idee wat mijn verwachtingen zijn met de plaatsing van mijn verhaal, maar ik moest het eens even kwijt. Met nog een klein beetje hoop dat het deze maand ook voor mij mag zijn...
Aan iedereen hier alvast een dikke proficiat en geniet ervan.