4 Reacties
12 dagen geleden
Zeer herkenbaar voor een stukje, in September 2021 een miskraam gehad toen al bijna 1 jaar aant proberen om zwanger te worden, hevige bloeding gehad nadien in de omgeving gehoord dat ik waarschijnlijk een curettage nodig had maar de gyneacoloog toen vond dit niet nodig, een maand thuis gezet op ziekte verlof, nog steeds hevige bloedingen en krampen. Op controle geweest bij de gyneacoloog na 1 maand alles leek oke te zijn, wilde nog steeds dat we het natuurlijk zouden proberen desondanks de diagnose pcos. Ons gevoel bij die gyneacoloog zat niet goed, mijn partner werd ook genegeerd. Overgestapt naar een andere gyneacoloog en die stelde direct voor om een fertiliteit traject te starten owv het pcos verhaal, met zicht op een eerste onderzoek binnen het traject moest ik ongesteld worden en contact opnemen maar werd niet ongesteld en deed die test en was het gelukt op natuurlijke manier. Door te aanvaarden dat ik in dat traject ging stappen heb ik het onbewust los gelaten. Het is zeker makkelijk gezegd maar niet zo snel gedaan! Ik hoop dat je toch snel een positieve test hebt 🤞🍀
12 dagen geleden
Ik voel je pijn! De eerste keer met een positieve zwangerschapstest na vele, vele miskramen op 34-jarige leeftijd. De pijn en onzekerheid is verschrikkelijk! Het spijt me zo voor wat je doormaakt en ik hoop dat je hier steun vindt. Ik ken het gevoel maar al te goed dat mensen om je heen kinderen hebben en jij met je pijn zit, vaak in stilte. Heel veel liefs!
12 dagen geleden
Wat dapper dat je je verhaal hier deelt. Ik wens je van harte een positieve test toe en duim alvast mee. Gezien je bezorgdheid omwille van je leeftijd kan inseminatie misschien al een duwtje in de rug geven? Toi toi toi 💛