10 Reacties
12 dagen geleden
Het best van al is iemand kiezen dat je weet dat je het meeste aan hebt . Zowel in het verleden als nu en als in de toekomst .
Je hebt nog tijd en kunt nog altijd op je gemak een keuze maken . Denk hier gewoon goed en lang over na .
Je zal zeker en vast wel de goede keuze maken 😉
12 dagen geleden
Ik heb ook weinig keus. Bij men dochter nu is de meter mijn zus en peter de broer van mijn man. Langs zijn kant schiet enkel zijn ouders over en nonkel. Langs mijn kant heb ik nog een zus en een broer, mijn ouders, grootmoeder. Maar traditie is dat nu een peter langs mijn kant wordt gekozrn en meter langs mijn man zijn kant. Maar ja daar schiet niets van over. Ik denk gwn meter mijn beste vriendin en
Peter mijn broer
12 dagen geleden
Om het hard te zeggen: het feit dat je moet bang zijn om te vertellen dat je iemand anders hebt gekozen, is de grootste bevestiging van een correcte beslissing. Een echte vriedin zal onder eender welke noemer jou en je kindje graag zien. Als er al mogelijks drama is voordat je kindje er is, dan lijkt het me een goede beslissing dat je voor iemand anders kiest. #nodramalama
12 dagen geleden
Reactie op HarryW
Om het hard te zeggen: het feit dat je moet bang zijn om te vertellen dat j ...
Je hebt hier wel zeker een punt in! Het ding is ook beetje ik zou het ook niet zo fijn vinden als iemand mij belofte maakt en dan ik tante ipv meter word maar de meter dan wel een vriendin is dat ze eerder kent maar ik heb ook gewoon verlatingsangst en jaloersie erdoor al zou ik nog steeds blij zijn met dan bv tante te zijn maar zou ergens wel teleurgesteld zijn daarom probeer ik me in een ander zijn plaats te stellen
11 dagen geleden
Kies met je hart, wij hebben bewust niemand genomen omdat we onze zoon toch niet gaan dopen en anders word dit een verplicht nummer. Wij hebben ook niet echt makkelijke familiesituatie en eerst vonden ze dat raar maar het is onze keuze. We hebben er ook geen vragen meer over gehad. Ik snap de stuggel, kies met je hart en neem alle tijd die nodig hebt om dit te beslissen.
11 dagen geleden
Ik zou mij kind ook niet bij een meter steken als ik je verhaal lees van de 1 niet stabiel, de andere een drama queen... Je hebt ook 2 Peters eigenlijk is dit al voldoende, deze 2 mensen... Als je toch nog een meter erbij wilt zou ik die laatste nemen dieje continue helpt bij alles, en stop met te voelen hoe anderen zich voelen.... Dit is een grote fout, jij bent totaal anders dan hen. Jij neemt je beslissing met wat je aanvoelt, je hoeft geen rekening te houden met hun of invullen hoe ze zouden voelen. Je hoeft er zelf geen schuld gevoel van te krijgen. Laat die overtuigingen los en volg je lichaam en hart en als die 2 ''vtoendinnen je laten vallen'' wordt het nog eens bevestigd en jij zou daar een schuldgevoel voor hebben?? Niet doen meid, geen schuld je zorgt net voor je kind ❤️
11 dagen geleden
Reactie op BlijeDroom636429
Je hebt hier wel zeker een punt in! Het ding is ook beetje ik zou het ook n ...
Teleurgesteld initieel mag zeker he, normaal. Maar toch snel even afschudden en blij zijn voor mama en kind. Als de persoon in kwestie even verder nadenkt zal ze toch ook wel weten waarom ze niet gekozen werd. Relaties veranderen...
11 dagen geleden
Reactie op Sharonf
Ik zou mij kind ook niet bij een meter steken als ik je verhaal lees van de ...
Dankje voor de tip & je mening !
11 dagen geleden
Reactie op HarryW
Teleurgesteld initieel mag zeker he, normaal. Maar toch snel even afschudde ...
Dat is waar !