4 Reacties

11 dagen geleden

Voor zover ik weet heb je een medische verklaring nodig dat je "fit to fly" bent na 28 weken. We plannen een vakantie naar Zuid-Afrikaanse familie, die nu net buiten de 28 weken valt, dus voor een lange vlucht ga ik het niet riskeren. Voor een korte vlucht zou ik het veel comfortabeler vinden.

11 dagen geleden

Ik hoorde dat het tweede trimester het meest comfortabel zou zijn om te reizen, dus wat dat betreft lijkt me dat wel een goede periode! Zelf heb ik er wel geen ervaring mee. Eerste zwangerschap hier! Maar als ik nog een vakantie plan zal het ook voor die periode zijn.

11 dagen geleden

Reactie op Katleen003

Ik hoorde dat het tweede trimester het meest comfortabel zou zijn om te rei ...
Voor mij ook mijn eerste zwangerschap maar mijn tweede kindje. Ik reis dus ook zonder partner omdat zoontje school heeft dan wat het alleen nog maar enger maakt 馃槄 terwijl ik echt super graag wil gaan h猫. Ik ben normaal geen piekeraar en nu voor het minste 馃槀

11 dagen geleden

Reactie op DierbareAnemoon935803

Voor zover ik weet heb je een medische verklaring nodig dat je "fit to fly" ...
Ja het is inderdaad maar een uurtje vliegen. Ik zit vooral in mijn hoofd met wat als er daar iets misloopt. Oh dat is wel jammer dat je niet op familiebezoek kan gaan dan! Gelukkig moet ik maar een uurtje vliegen om familie te zien 馃檪