9 Reacties
vorig jaar
Mijn gynaecoloog heeft mij laten weten dat ik enkel sla/rauwe groenten thuis mag eten. Ook sla uit zakken moeten extra gewassen worden… Dus ik zou het bij sla houden van bij jou thuis, of vrienden/familie…
vorig jaar
Ik heb hetzelfde probleem. 😅 Al denk ik wel dat het zou moeten lukken dat ik net nu na al die jaren (lees ik ben 40 en de eerste keer zwanger), dit dan wel zou oplopen. Om veilig te spelen vraag ik om de sla eruit te laten bij Macdo en BurgerKing. 😊
vorig jaar
Wij gaan ook gewoon naar de Mac Donalds
Maar uit veiligheid neem ik burgers zonder groentjes. Ik durf het niet goed
vorig jaar
De hygiëne bij mcDonald’s wordt heel fel gecontroleerd en is eigenlijk 1 van de veiligste plaatsen. ☺️
vorig jaar
Ik vraag mij soms af hoe we de toxoplasmose moeten nemen. Met kattenbak enzo snap ik het wel, maar van eten gelijk preparé of mcdo of groenten op restaurant, moest ik dat dan al lang niet een keer gekregen hebben? Zou toch toevallig zijn om dat dan ineens tijdens de zwangerschap wel mee te maken. Ik eet het allemaal nog altijd niet zenne, maar begon daar echt eens over na te denken 😂
vorig jaar
Ik zou gewoon genieten van je Hamburger. De hygiëne zal in zo’n keten echt wel oké zijn ;)