8 Reacties
15 dagen geleden
Reactie op JoyPixX
Mijn schoonzus had haar haar ook laten kleuren tijdens haar zwangerschap en ...
Oh nee das ook niet de bedoeling, zeker niet met de feestdagen in het zicht. 😆
Bedankt alvast! 🙏
15 dagen geleden
De nicht van mij vriend was kapster . Zij heeft gewoon blijven haar kleuren tot aan haar 6maand.
Hoe het uitslaat kan ik niet over uitspreken 😅 maar je kan wel nog altijd je haar kleuren ookal ben je zwanger . Moest je je beter voelen ermee kan je wel nog altijd een mondmasker dragen voor extra veiligheid
14 dagen geleden
Reactie op Tachalove06
De nicht van mij vriend was kapster . Zij heeft gewoon blijven haar kleuren ...
Dankjewel voor je reactie, ik ga het voor de zekerheid is aan men gynaecoloog vragen en dan zie ik wel wat ik ermee doe.☺️
14 dagen geleden
Reactie op Mientje 95
Dankjewel voor je reactie, ik ga het voor de zekerheid is aan men gynaecolo ...
Kan je zeker doen 😉 ik heb vandaag ook nog maar me haar gekleurd dus hou me op de hoogte 😅
14 dagen geleden
Reactie op Tachalove06
Kan je zeker doen 😉 ik heb vandaag ook nog maar me haar gekleurd dus hou m ...
En is het anders uitgevallen?
Of is het goed gelukt?
Ik ga 25/11 pas naar de gynaecoloog, dus nog ff geduld hebben maar zal het zeker laten weten. 😁
14 dagen geleden
Ik ging naar donkerder dus is niet slecht gevallen bij me 😅 voor lichter te gaan weet ik wel niet hoe het zal zijn 😅 het enige dat me opviel is dat ik het warme water wel niet verdroeg 😅 heb het bijna ijskoud moeten zetten om het te verdragen 😅of het met de zwangerschap te maken heeft of niet dat weet ik wel niet 😂
14 dagen geleden
Reactie op Tachalove06
Ik ging naar donkerder dus is niet slecht gevallen bij me 😅 voor lichter t ...
Haha als dat het enigste probleem is valt het mee, gelukkig is de kleur goed uitgeslagen ! 😁