Dag iedereen!
Ik heb eindelijk een positieve zwangerschapstest! In maart ‘24 ben ik bevallen van mijn stilgeboren zoontje op bijna 22w zwangerschap. Ik had toen met hem een positieve test op 23 november en was uitgerekend 25 juli 2024.
Nu op 14 november moesten mijn maandstonden normaal doorkomen en dit voelde alles behalve zo alsof ik die ging krijgen, dus heb toch maar een test gedaan en jawel, positief!
Vrijdag 15 november bloed laten nemen en had een hcg van 66, wat mij precies toch aan de lage kant lijkt ma bon.
Ik heb in september een chemische zwangerschap gehad waar ik na 2 dagen al direct negatief teste en mijn hcg was toen 15.
Ik ben zo angstig en onzeker dat dit terug zou uitdraaien op een chemische maar we zijn nu 2 dagen verder en mijn testen blijven positief!
Volgende week ga ik opnieuw een bloedonderzoek laten doen, maar is nog even tanden bijten.
Als de berekeningen kloppen zou dit kindje uitgerekend zijn op 26 juli 2025. Een dag na mijn sterrenkindje.
Ik hoop echt dat dit mijn regenboogje mag zijn. Gewenst en welkom is hij/zij zeker! 🌈🍀🤍