17 Reacties
16 dagen geleden
Bij mij is het een natuurlijke zwangerschap en mijn progesteron is maar 4. Ik neem hier nu ook medicatie voor, de dokter zei dat het echt twee kanten kan op gaan. Het is zo spannend he?
Ik weet dit van zondag en mag straks gaan voor een nieuwe bloedafname, blijkbaar is het nu vooral belangrijk dat, ondanks de lage progesteron, mijn hcg verder stijgt.
Wanneer mag jij gaan voor een volgende bloedafname?
16 dagen geleden
Hier ook een terugplaatsing gehad van een 5daags oud embryo.
Op 4 weken stond mijn hcg op 360 en progesteron maar op 5.2.
Momenteel neem ik progynova + utrogestan + duphaston.
Vandaag alweer bloedname (5+1) en hcg is mooi gestegen naar in de 9000. Mijn progesteron is alweer laag. Ik heb gebeld met de fertiliteitsarts en omdat ik duphaston inneem zal mijn progesteron blijkbaar nooit stijgen ( vraag me niet waarom). Ze houden nu enkel rekening met hcg.
16 dagen geleden
Reactie op Giselle_g
Op 4 weken st ...
Heel fijn nieuws! Ik krijg morgen de volgende bloedname omdat tot volgende week woensdag wachten te lang is qua spanning (door verleden m.b.t. mijn zwangerschappen). Dus nu optijd naar bed en duimen!
15 dagen geleden
Reactie op Loreke15
Hoe ver was je en had je symptomen?
5w5d, had echt al van voor mijn test gigantisch gevoelige borsten. Ik kan niet meer slapen zonder sportbh, enkel warm douchen biedt wat verlichting. Af en toe wat avondmisselijkheid en lichte krampjes.
Tot zondag dus: bloedverlies en hevigere krampen sindsdien. De gevoelige borsten blijven zeer duidelijk aanwezig
10 dagen geleden
Reactie op Giselle_g
Op 4 weken st ...
Hee Giselle_g,
Hoe is het nu met jou?
Ik zit een beetje in hetzelfde verhaal als jou.. momenteel (5+1) ook aan de duphaston, utrogustan en progynova. Op 4+1 stond mijn HCG op 354, nu vandaag boven de 7000 maar mijn progesteron is van 11,15 naar 9,5 gedaald.
Gynaecoloog is geruststellend dat mijn HGC waardes stijgen. Meer zegt die er niet over.
7 dagen geleden
Reactie op Smollie
Hee Giselle_g,
Hoe is het nu met jou?
Ik zit een beetje in hetzelfde ver ...
Ik ben momenteel in het buitenland en heb zondag in t vliegtuig een bloeding gehad.. verder geen krampen. Kan een miskraam zijn. Ik heb op 21/11 een afspraak, maar ga maandag toch eens bellen voor de zekerheid..