42 Reacties
vorig jaar
Wij hebben tweedehands een mountain buggy terrain gekocht. Wij wonen op het platteland en we hadden nood aan een stevig buggy ☺️
vorig jaar
Wij gaan ook voor de maxi cosi Fame in donker groen! De grote mand, luchtvensters en het feit dat je de mand na het eten een beetje rechter kunt zetten tegen reflux vond ik echte pluspunten :)
vorig jaar
Ik heb de Nuna aangeschaft vindt ik zalig om mee te rijden en super veering voor overal te kunnen rijden met de kinderwagen
vorig jaar
Wij hebben een tweedehands kinderwagen van het merk pericles met stevige banden.
Heel tevreden van, dochter zit er graag in.
Helaas zijn wij hier niet veel meer mee. Aangezien wij 2 kleine kindjes gaan hebben. Dus tips voor een tweeling buggy mag ook, met een logische indeling (niet de baby vanonder en peuter van boven)
vorig jaar
Reactie op Chayenne Vanderispaillie
Hier zouden een kinderwagen bij de ziekenfonds krijgen.
Ja, same here. Ook Solidaris? 😁 Ik denk wel dat het een goede is. De Cybex Balios S
vorig jaar
Reactie op jolienvdsmis
Ja, same here. Ook Solidaris? 😁 Ik denk wel dat het een goede is. De Cybex ...
Ja klopt! Weet je vanaf wanneer we die mogen aanvragen of kunnen ontvangen?
vorig jaar
Reactie op Thatiana
Wij hebben een tweedehands kinderwagen van het merk pericles met stevige ba ...
Wij gaan de bugaboo donkey kopen. Deze is in mono stand perfect voor 1 kindje en kan je uitschuiven naar duo om zo je kindjes naast elkaar te kunnen hebben! Wij gaan deze kopen omdat we graag 2 onder 2 willen in de toekomst dus hier alvast op anticiperen
vorig jaar
Wij gaan voor een Joolz. Nog niet zeker welk model.
Ik was fan van de nieuwe maxi cosi maar in de winkel zeiden ze dat Joolz toch nog duurzamer is, betere kwaliteit stof etc.
Veel vrienden hebben Joolz en zijn super tevreden! Ook van de makkelijkheid qua opplooien etc. Prijs-kwaliteit zit je blijkbaar top.
Cybex lijkt me ook top maar is nog wel enkele €100 duurder.
Moeilijk allemaal he! Wacht tot je aan autostoelen begint. Is blijkbaar ook de hel 😅
vorig jaar
Reactie op Chayenne Vanderispaillie
Ja klopt! Weet je vanaf wanneer we die mogen aanvragen of kunnen ontvangen? ...
Ik had het eens nagevraagd en blijkbaar kan dat vanaf je 8e maand zwangerschap met een attest van vermoedelijke bevallingsdatum
vorig jaar
Reactie op E & Blubje
Wij gaan voor een Joolz. Nog niet zeker welk model.
Ik was fan van de nieuw ...
🙈
vorig jaar
Wij hebben deze gekregen van mijn mama. Het is een 3in1. Valt zeker aan te raden omdat je er echt alles er op en eraan hebt & ook nog tot een latere leeftijd kan gebruiken 🥰

vorig jaar
Update kinderwagen. We zijn naar baby baby in Tessenderlo gisteren gereden gewoon maar eens om te gaan kijken. En gewoon gaan kijken bestaat niet 🙈
De Uppa Baby Vista V2 is het geworden. We hebben het toonzaalmodel aangekocht. Comfortabel voor de baby. Deze rijdt super vlotjes en gemakkelijk op te plooien en te ontplooien voor de onhandige ikke hiere.
En het was een koopje dus win - win! 🎉
En zo werd de eerste grote aankoop voor de baby gedaan 🥰
vorig jaar
Reactie op Alex In Wonderland
Update kinderwagen. We zijn naar baby baby in Tessenderlo gisteren gereden ...
Oh dan zijn jullie van bij ons in de buurt? Wij gaan onze lijst bij babybaby leggen!
vorig jaar
Reactie op BemoedigendeDolfijn226625
Oh dan zijn jullie van bij ons in de buurt? Wij gaan onze lijst bij babybab ...
Ja wij wonen in Tessenderlo. Wij hebben gisteren onze afspraak ook gemaakt voor onze lijst.