13 Reacties
11 maanden geleden
Reactie op 🧸❤️
Volgens mij is een hospitalisatie verzekering wachttijd nooit 9mnd toch? We ...
16w ben ik nu
11 maanden geleden
Bij welk ziekenfonds ben je aangesloten?
Ik werk bij Solidaris en weer dat de wachttijd voor een tweepersoonskamer maar 3 maanden is. Dit kan ik online terugvinden:
"Ook wanneer je zwanger bent kan je intekenen op KliniPlan(Plus). Maar je doet dit best wel zo snel mogelijk, want er is een wachttijd van drie maanden indien je nog geen hospitalisatieverzekering had. Ereloon- en kamersupplementen worden voor een eenpersoonskamer niet terugbetaald binnen de eerste negen maanden."
11 maanden geleden
Mss een domme vraag maar mss eens polsen of je toevallig geen groepsverzekering hebt vanuit je werk? Daar valt hospitalisatie wel eens onder!
11 maanden geleden
Reactie op Lindseyg
Bij welk ziekenfonds ben je aangesloten?
Ik werk bij Solidaris en weer dat ...
Ik ben aangesloten bij Solidaris dit zou zeer handig zijn als ik er in aanmerking voor kom, want zonder zijn het toch hoge kosten. Deze zaterdag had ik zoizo een afspraak bij Solidaris
11 maanden geleden
Reactie op GestoofdeBoom305713
Mss een domme vraag maar mss eens polsen of je toevallig geen groepsverzeke ...
Nee hebben we spijtig genoeg niet op mijn vorig werk hadden we dit wel natuurlijk.
11 maanden geleden
Reactie op GrandiozeKlank660189
Ik ben aangesloten bij Solidaris dit zou zeer handig zijn als ik er in aanm ...
Ja, zeker navragen dan!
Is natuurlijk wel voor een tweepersoonskamer maar stel dat je alsnog op een eenpersoonskamer komt te liggen zonder dat dit je eigen keuze was, dan mag het ziekenhuis daar niets extra voor aanrekenen.
11 maanden geleden
Reactie op Lindseyg
Ja, zeker navragen dan!
Is natuurlijk wel voor een tweepersoonskamer maar s ...
Zal ik zeker doen, maar wou graag eigenlijk een 1 persoons kamer, maar zal zeker eens horen.