13 Reacties
één dag geleden
Reactie op Cnne
Hi, wat zei de gynaecoloog zelf? Ik neem ook 3x ustrogestan. Ik denk dat er ...
Gyneacoloog was heel positief! Maak me nu gewoon zorgen omdat het nog niet is gestopt.. Dacht dat 1 keer bloedverlies niet abnormaal was maar zo elke keer als ik naar toilet ga, is een beetje beangstigend…
één dag geleden
Reactie op Cnne
Ja dat begrijp ik, altijd dat wachten en leven naar de volgende echo is ech ...
België, maakt dat een verschil?
één dag geleden
Hoi, ik gebruik ook 3x per dag utrogestan en had op 4 weken 2 dagen een bloeding. Ik ben nu 7 weken en heb nog steeds continu bruinverlies, heel angstaanjagend maar ze zeggen dat dat kan komen van de utrogestan. Tot wanneer ga jij dit doornemen?
één dag geleden
Reactie op curlygirl74
Hoi, ik gebruik ook 3x per dag utrogestan en had op 4 weken 2 dagen een blo ...
Gyneacoloog vroeg om zeker tot 12 weken te nemen..
één dag geleden
Reactie op Cnne
Omdat ik af en toe naar een pretecho ga in België voor mijn eigen gemoedsru ...
Ik zou liefst elke dag een echo hebben 😅
één dag geleden
Reactie op indy711
Oh ik zou ook liefst elke dag een echo hebben of toch al zeker elke week 😂 ...
Ze zouden iets moeten uitvinden waardoor je het zelf thuis kan doen 🤗
één dag geleden
Reactie op EleganteBries763692
Ze zouden iets moeten uitvinden waardoor je het zelf thuis kan doen 🤗
Amai ja als dat zou kunnen! Ik zou liefst ook om de paar dagen zekerheid hebben 😅 er bestaan van die machinetjes om thuis naar het hartje te luisteren, maar mijn gynaecoloog zei dat dat niet zo makkelijk is en je dan pas paniek gaat hebben als je het niet vindt
19 uur geleden
Reactie op curlygirl74
Amai ja als dat zou kunnen! Ik zou liefst ook om de paar dagen zekerheid he ...
Ik heb deze met mijn eerste zwangerschap aangekocht en ben toen naar de materniteit gegaan en heb gevraagd om mij uit te leggen wanneer ik het verschil hoor en je hoort dat verschil echt wel enorm hard! Je moet gewoon ook goed weten waar te horen, dit hangt ook af van hoeveel weken je bent, bij 12 weken moet je echt heel laag gaan en bij 17 weken kan je al iets hoger naar de navel en zo verder