17 Reacties
10 dagen geleden
Ik was begin 4wkn alsk bloedname had en is 222. Is prima hoor. Gewoon genieten! Niet zo bang laten maken
8 dagen geleden
Reactie op Laura33x
Ja ik weet het ,maar na het miskraam geweest 2x heb echt bang hartjes gekre ...
100% te snappen hè! Ik blijk onverwachts hetzelfde zwanger te zijn als collega en die heeft na buitenbaarmoederlijke nu ook al meerdere bloednames gehad en volgende week al echo.. kvind dat ook minder fijn vr mezelf en wat onzekerheid. Mr probeer er van te genieten want elke dag is er dagje bij🤰🏼
8 dagen geleden
Reactie op Laura33x
Blij om te horen dat nog iemand zo laag starten.
Ik had 66 op 4w 😉 het komt wel vaker voor hoor, wil niet meteen iets zeggen
8 dagen geleden
Reactie op Laura33x
Blij om te horen dat nog iemand zo laag starten.
Ik denk altijd zolang je geen krampen en bloed verlies hebt mag je er denk ik wel altijd van uit gaan dat je kindje in orde is er kan natuurlijk altijd iets mis gaan maar stress is niet goed voor je nu
8 dagen geleden
Je hoeft je zeker geen zorgen te maken hoor. Zolang het mooi blijft stijgen is er niks aan de hand. Ik had op 3w2 een hcg van 24 , 1 week later was het 711 en nog een week later 13351. Dus een laag begin van hcg wilt niet zeggen dat het slecht is. Soms gaat het gewoon wat langzamer en dat is oke. Vergeet niet dat dit een hele verandering is voor jou en je lichaam
8 dagen geleden
Ik had rond 4w hgc 281 en net een mooie gezonde echo gehad, zegt niets en hangt af van persoon tot persoon✨