17 Reacties

10 dagen geleden

je hoeft u hier geen zorgen over te maken mijn schoonzus had op 5 weken 224 hcg en is ondertussen 28 weken zwanger van een gezonde baby ! dit hangt ook af van zwangerschap tot zwangerschap

10 dagen geleden

Ik was begin 4wkn alsk bloedname had en is 222. Is prima hoor. Gewoon genieten! Niet zo bang laten maken

8 dagen geleden

Reactie op Evelynneke

Ik was begin 4wkn alsk bloedname had en is 222. Is prima hoor. Gewoon genie ...
Ja ik weet het ,maar na het miskraam geweest 2x heb echt bang hartjes gekregen en wil zo graag dat deze zwangerschap Goed loopt 🙏🏻🍀

8 dagen geleden

Reactie op Laura33x

Ja ik weet het ,maar na het miskraam geweest 2x heb echt bang hartjes gekre ...
100% te snappen hè! Ik blijk onverwachts hetzelfde zwanger te zijn als collega en die heeft na buitenbaarmoederlijke nu ook al meerdere bloednames gehad en volgende week al echo.. kvind dat ook minder fijn vr mezelf en wat onzekerheid. Mr probeer er van te genieten want elke dag is er dagje bij🤰🏼

8 dagen geleden

Mag jou eens sturen ?

8 dagen geleden

Reactie op Laura33x

Mag jou eens sturen ?
Tuurlijk

8 dagen geleden

Reactie op Evelynneke

100% te snappen hè! Ik blijk onverwachts hetzelfde zwanger te zijn als coll ...
Mag jou eens sturen ?

8 dagen geleden

Ik had op 4w een hcg van 84 en ondertussen al 6w en 5d

8 dagen geleden

Reactie op Alicia0407

Ik had op 4w een hcg van 84 en ondertussen al 6w en 5d
Blij om te horen dat nog iemand zo laag starten.

8 dagen geleden

Iedereen start op 0 he.. :)

8 dagen geleden

Reactie op Laura33x

Ik had 66 op 4w 😉 het komt wel vaker voor hoor, wil niet meteen iets zeggen

8 dagen geleden

Reactie op Laura33x

Ik denk altijd zolang je geen krampen en bloed verlies hebt mag je er denk ik wel altijd van uit gaan dat je kindje in orde is er kan natuurlijk altijd iets mis gaan maar stress is niet goed voor je nu

8 dagen geleden

Je hoeft je zeker geen zorgen te maken hoor. Zolang het mooi blijft stijgen is er niks aan de hand. Ik had op 3w2 een hcg van 24 , 1 week later was het 711 en nog een week later 13351. Dus een laag begin van hcg wilt niet zeggen dat het slecht is. Soms gaat het gewoon wat langzamer en dat is oke. Vergeet niet dat dit een hele verandering is voor jou en je lichaam

8 dagen geleden

Ik had rond 4w hgc 281 en net een mooie gezonde echo gehad, zegt niets en hangt af van persoon tot persoon✨

8 dagen geleden

Reactie op Baby0ntheway

Ik had rond 4w hgc 281 en net een mooie gezonde echo gehad, zegt niets en h ...
Ik mag echo 29 ste november gaan.

7 dagen geleden

Ik had HCG van 35 en 2 dagen later 92. Na 4 dagen nog een geprikt en toen had ik al meer dan 500. Je HCG moet verdubbelen om de 2a3 dagen.

7 dagen geleden

Mijn hcg was 54. Ondertussen heb ik een baby van 3 maand! Je zeker niet onzeker laten maken door anderen, ik ben ook 'laag' gestart en is helemaal goed gekomen. Bij mijn hoge waarde had ik vorig jaar een miskraam.