53 Reacties
13 dagen geleden
Ik had 4 november een hcg van 390
Eerste dag van me laatste regels was rond 24/25 september. Is dit goed? En hoever ben ik dan ongeveer? Mijn clearblue test gaf 3 november 2/3 weken aan (ik had ook vermoedelijk innestelingsbloed rond 24 tot 28 oktober.
11 dagen geleden
Ik had op 6/11 een hcg van 8676. Zou 6w zijn. Is dit niet wat te hoog als ik dit zo allemaal lees?
11 dagen geleden
Hey iedereen ,
Ik heb vandaag mijn eerste bloedwaarde gehad en had 850 hcg .. is dit goed voor 3/4 weken zwangerschap ?
11 dagen geleden
Reactie op MaximeB1990
Ik had op 6/11 een hcg van 8676. Zou 6w zijn. Is dit niet wat te hoog als i ...
Nee hoor je zit er goed tussen. Je moet je ook niet vergelijken met andere de ene vrouw maakt sneller hcg gaan dan de andere en ook of het er 1 of 2 zijn. Ik had op 5w1 13351 dus zeker geen zorgen maken over jouw waardes
11 dagen geleden
Oei, Het lijkt erop dat iedereen super vroeg bloed test? We kregen een positieve test in het weekend en gaan op 25/11 naar mijn huisarts. Ik kom uit Zuid-Afrika en weet niet of er andere richtlijnen zijn in Belgi毛. Is het nodig om eerder naar de dokter te gaan voor hcg? Ik ben 4w5d. Alvast bedankt.
11 dagen geleden
Reactie op DierbareAnemoon935803
Oei, Het lijkt erop dat iedereen super vroeg bloed test? We kregen een posi ...
Dat kiest ieder voor zich. Er zijn er ook bij die geen bloed laten testen. Maar de meeste doen dit wel nadacht ze positief getest hebben om te kijken of je beschermd bent tegen bepaalde stoffen en ziekten
11 dagen geleden
Reactie op DierbareAnemoon935803
Oei, Het lijkt erop dat iedereen super vroeg bloed test? We kregen een posi ...
Het is niet nodig om zo snel te gaan. Om een afspraak vast te leggen bij de gynaecoloog vragen ze wel een "bevestigde" zwangerschap via bloedonderzoek. Ook om onder andere je foliumzuur, nuchtere glycemie, bloedgroep, antistoffen voor rubella toxoplasmose en varicella te checken.
10 dagen geleden
Ik had gisteren 1860, en dat vinden ze niet genoeg gestegen vr 5w :(