37 Reacties

21 dagen geleden

Dat is zeker een mooie stijging en ik denk dat dat het belangrijkste is! Misschien was je innesteling later of misschien maakt je lichaam gewoon minder snel hcg aan. Ik had zelf op 14DPO een hcg van 66, ook redelijk laag vond ik zelf. Geen tweede afname meer gedaan, maar de zwangerschapstesten blijven oplopen in kleur dus ik moet ook gewoon geloven dat het goed komt… denk ik 😊

21 dagen geleden

Reactie op jolienvdsmis

Dat is zeker een mooie stijging en ik denk dat dat het belangrijkste is! Mi ...
Bedankt voor je berichtje!! Het is allemaal zo spannend he… Hoe lang wachten jullie met aankondigen? Ik ben nog maar 18dpo maar wij willen het al snel doen

21 dagen geleden

Reactie op Joyce 96

Bedankt voor je berichtje!! Het is allemaal zo spannend he… Hoe lang wacht ...
Op het werk moet ik het snel doen want wij hebben zwangerschapsverlof vanaf de 5e maand begint. Dus daar doe ik het na de 1e echo. En mijn familie en vrienden wil ik wat langer wachten, zou het graag met Kerst doen 😊

21 dagen geleden

Wij gaan het vertellen na de eerste echo aan de dichte familie. 14/11 is de eerste echo 😍😍

21 dagen geleden

De stijging is zeker ok Joyce 🫶🏻

21 dagen geleden

Ik wil het graag nu al vertellen Smoesjes verzinnen is zo lastig en ik ben zo blij dat ik dit wil delen Aan de ouders en broers en zussen willen we het nu zeggen, anderen na de echo Onze eerste afspraak bij de gynaecoloog is over 2 weken. Dus ik zou dan 6-7 weken ver zijn dus ik denk dat ze dan een echo zullen nemen

21 dagen geleden

Reactie op Joyce 96

Ik wil het graag nu al vertellen Smoesjes verzinnen is zo lastig en ik ben ...
Ik zou nog even wachten tot je een 1e echo hebt. En het nieuws delen met je vriendin of beste collega. Iemand die er niet teveel verdriet van zou hebben als het mis gaag maar je wel zal steunen

21 dagen geleden

Reactie op Joyce 96

Ik wil het graag nu al vertellen Smoesjes verzinnen is zo lastig en ik ben ...
Ik snap het gevoel… aan onze ouders gaan wij het ook al voor de echo vertellen. We gaan wekelijk langs en ik haat smoesjes 🫣 moest het nog mis lopen, zou ik dat sowieso ook meteen aan mijn mama vertellen… dus is heel persoonlijk denk ik. 1 dichte collega weet het al. Voor vrienden en andere familie zou ik wel willen wachten tot na de eerste echo of tot kerst… succes! 😊

21 dagen geleden

Reactie op Joyce 96

Bedankt voor je berichtje!! Het is allemaal zo spannend he… Hoe lang wacht ...
Hier hebben we het aan onze ouders, opa, zusse al verteld ook weten 4 goede vrienden van ons het. Op het werk weet mijn verantwoordelijke het ook aangezien ik in de zorg werk. De andere vertellen we het pas na de 2de echo

21 dagen geleden

Ik heb vandaag bloed laten nemen. Ben benieuwd🫶🏻afgelopen dagen veel buikpijn gehad en bloedverlies

21 dagen geleden

Reactie op Mamasaurus

Ik heb vandaag bloed laten nemen. Ben benieuwd🫶🏻afgelopen dagen veel buik ...
Hcg is 220

21 dagen geleden

Reactie op Mamasaurus

Hcg is 220
Hoe ver ben je nu? En is het bloedverlies ok?

21 dagen geleden

Reactie op Joyce 96

Hoe ver ben je nu? En is het bloedverlies ok?
Ik had 15/10 een positieve ovulatietest. Dus ovulatie 17e? 14 of 15 dagen DPO?

20 dagen geleden

14 dpo: 65 16 dpo: 185 ❤️

20 dagen geleden

Reactie op HarryW

14 dpo: 65 16 dpo: 185 ❤️
Oh dat geeft me hoop want ik had ook 66 op 14DPO en bleef toch in mijn hoofd zitten dat het laag is, maar als het bij jou mooi stijgt is dat al iets om me aan op te trekken! 😊 Ik blijf ook wel netjes al mijn symptomen voelen en geen bloedverlies of zo dus ga er gewoon gerust in zijn

20 dagen geleden

15 dpo 241 20 dpo 2000 🙏

20 dagen geleden

Reactie op jolienvdsmis

Oh dat geeft me hoop want ik had ook 66 op 14DPO en bleef toch in mijn hoof ...
Bij mij nóg lager maar wel al een mooie stijging vind in dus ik wil positief blijven denken. Ik denk dat mijn innesteling gewoon laat was

20 dagen geleden

24 oktober : 70 30 oktober: 2501

17 dagen geleden

Ik had op 10 DPO 38.5 en 12 DPO 117

17 dagen geleden

Ik had op 4w4 638 (was vorige week donderdag) nu ga ik terug volgende week woensdag.