Hoi iedereen, ben redelijk nieuw hier en heb mijn 1ste inseminatie gehad. Op 3w6d positief getest met hcg van 44. Een week later (4w6d) hcg van rond de 450. Op zich een stijging dat te verwachten was, toch is het laag voor de termijn waar ik in zit. Heeft iemand hier ervaring mee?
Geen ervaring mee maar ik had vorige week vrijdag (4W3d) een hcg van 108 heb nu vrijdag opnieuw een bloedname hopelijk dan ook een goede stijging 🤞 zolang het binnen de geschatte waarden valt denk ik dat het oke is, het ene lichaam maakt al sneller en meer hcg aan dan het andere lichaam denk ik dan. Wat voor mij belangrijk is zolang ik de eerste symptomen van een zwangerschap ervaar stelt me dat gerust
Ik teste postief op 29/10, 30/10 bloedname en kwam met 17,87 hcg naar buiten… volgens de flo app, zou ik nu 5+2 zijn. Gisteren ook bloedname en resultaat van 201 om nig geen week tijd. Vorige zwangerschap zo geen giga snel omhoog
Geen bbz, wat al goed is maar hcg blijft aan lage kant. Moet nauw laten opv ...
Oh dat is al goed nieuws en bij de ene loopt het al wat sneller op dan de andere. Maar inderdaad beter even laten opvolgen dan voel je jezelf ook geruster