4 Reacties

13 dagen geleden

Misschien kan je hier ook iets vanaf leiden ?

13 dagen geleden

Hoever je bent kan je tellen vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie je hcg waarden verschillen van persoon tot persoon ik had op 4w3 een hcg waarde van 108 en op 5w3 had ik 2766 zolang het stijgt is het oké, ik had mijn twijfels bij die 108 ook maar die 2de bloeduitslag was goed dus gaf me wel wat meer rust in mijn hoofd

13 dagen geleden

Reactie op JoyPixX

Hoever je bent kan je tellen vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie ...
Ik begrijp niet goed hoe het tellen werkt het lijkt me dan eerder zogezegd bevrucht in september maar dat kan niet de screenshot zijn enige momenten in me ogen dat de bevruchting zou zijn gebeurd. Ik snap enkel het tellen niet word er geteld op bevruchting of eerder? Ik hoor uiteenlopende dingen Dokter zei maandag 5 weken Verpleegster zei maandag 4 w Gynaecoloog van wacht zei 3 w Ik heb uiteindelijk mijn gynaecoloog gebeld voor een afspraak die telde 6 weken Ik begrijp het niet meer ben enorm in de war het is de eerste keer en heb er echt geen kennis van

13 dagen geleden

Reactie op BlijeDroom636429

Ik begrijp niet goed hoe het tellen werkt het lijkt me dan eerder zogezegd ...
Normaal tellen ze va n de eerste dag van je laatste menstruatie totdat je een echo hebt gehad kan je nooit 100% zeker zijn, het kan zijn dat jou eisprong wat later was, na enkele echo's gaat je gyneacoloog ook zeggen wanneer je precies uitgerekend bent in het begin wisselt dat nog eens is afhankelijk van de groei van jou baby, je gyneacoloog gaat je zeker wel aangeven wanneer je zeker mag zijn van de uitgerekende datum die normaal ook bij jou echo's komt te staan als de gyneacoloog je baby meet