5 Reacties
11 dagen geleden
Ik zou even bellen naar je gyn! Ik had een gelijkaardige situatie (had een afspraak gemaakt om men vruchtbaarheid te laten checken want was suuuuper bang dat het niet goed zat maar ben ondertussen zwanger 😅😅) en heb de afspraak geannuleerd met de gedachte van ‘als er dan niets te zien is omdat het te vroeg is zou het me alleen angst aanjagen dat er wat mis is’
11 dagen geleden
Ik vroeg mij hetzelfde af! 4w5d. Ik ga op 25/11 naar de huisarts en probeer mijn gynaecoloog te bereiken voor een afspraak. Ik weet niet zeker of ik eerder moet gaan. (Een beetje lastig met wat reizen volgende week en mijn huisarts die deze week op vakantie is)
11 dagen geleden
Ik had in januari een uitstrijkje gepland staan. Heb vandaag gebeld en heb mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie moeten doorgeven (10 okt) op basis daarvan werd mij een afspraak gegeven 6 december. Dan zal ik 8 weken zijn en is de eerste controle bij de gynea normaal gezien.
11 dagen geleden
Ik was ook te vroeg gedaan ze keek gewoon bloed waarde na zoals de dokter eig al zei en dat was het ik kwam buiten en was echt niet blij. Ik snap dat je niet veel kan zien maar ik zou je bloed resultaat afwachten en gynaecoloog vragen of ze een echo al nemen of nog niet indien niet zowizo best verzetten