9 Reacties

Ik ben totaal nu 11 kilo aangekomen, en ben nu 28.3 weken zwanger van een tweeling.

5 dagen geleden

Ik ben 7 weken en 5 dagen ben 1 kg bijgekomen. Maar doe het dan ook met de diëtist dat ik geen ongezonde dingens eet. Anders kan ik er niet vanaf blijven af en toe doe ik dat maar niet altijd

5 dagen geleden

Ik ben morgen de volle 7w en ook z’n 2,5kg bijgekomen

4 dagen geleden

Ik ben 2kg afgevallen en ben nu 7 weken, ik denk dat dit afhangt van vrouw tot vrouw

3 dagen geleden

5w4d en gewicht is precies hetzelfde gebleven. Ik eet genoeg, maar ineens veel gezonder, dus misschien komt het doordat ik veel minder snoep en drankjes met cafeïne en suiker eet

2 dagen geleden

Ik ben afgevallen, bij mijn eerste zwangerschap bijna 10kg kwijt, die zijn er terug bij gekomen tegen het einde. En dan erna geen gewicht meer verloren, ondanks borstvoeding. Ik ben van het begin tot de 5de maand zeer vaak misselijk geweest, overgeven en niets eten.

2 dagen geleden

Momenteel 7w5d en bijna 2 kg kwijt. Mijn eetlust is enorm geminderd en telkens als ik ergens goesting in heb en hier een paar happen van eet krijg ik niks meer af. Ben zowiezo iets steviger gebouwd (BMI 28,5) dus moest me nog geen zorgen maken van de HA.

2 dagen geleden

Ik ben ook 2,5 kg bij gekomen en ondertussen 6 weken zwanger