10 Reacties

10 dagen geleden

Ooh zo herkenbaar allemaal ik ben 7w2d ik slaap al vanaf het begin niet meer goed. Word zeker 4 keer wakker alsof ik geen slaap nodig heb. Daarna de hele dag met hoofdpijn rondlopen🤣

10 dagen geleden

Ik ben momenteel precies 6w zwanger en kwam 2 weken geleden er achter dat ik zwanger ben. Slaap ook echt de afgelopen 2 weken ‘slecht’. Ik ervaar inderdaad ook dat ik minder slaap nodig heb. Gister sliep ik iets over 12 en ik werd vandaag wakker om 7:30 Normaal kan ik tot 10/11 doorslapen als ik thuis ben.

10 dagen geleden

Oh wat geruststellend allemaal dankjewel dames! Je leest altijd de ‘je gaat suuuper veel slapen’ verhalen en in begon al te twijfelen aan mezelf 😅

10 dagen geleden

Is normaal hoor, ik heb dat ook, zelfs al van net voor ik wist dat ik zwanger was, waarschijnlijk door de spanning om te testen 🤭 maar het blijft zich aanhouden

10 dagen geleden

Heel herkenbaar! Ik ben nu bijna 7 weken zwanger en ik word elke dag vroeg wakker na 7u slaap terwijl ik daarvoor altijd 8 a 9 u slaap nodig had

10 dagen geleden

Hier hetzelfde, bijna 7 weken en ik word vaak al rond 6 uur wakker en kan mijzelf dan niet meer in slaap krijgen 😅 overdag heel vermoeid, maar dutjes lukken me ook niet. Ik voel bij mezelf wel erg de verhoogde hartslag, misschien dat dat er iets mee te maken heeft. Ik ben nochtans echt geen ochtendmens 😅

10 dagen geleden

Reactie op tajo94

Hier hetzelfde, bijna 7 weken en ik word vaak al rond 6 uur wakker en kan m ...
Omg de verhoogde hartslag ja!! De mijne is van 66 in rust naar 73 gegaan 😂. Wel heel leuk om te horen dat ik niet alleen ben!

10 dagen geleden

Reactie op GestoofdeBoom305713

Omg de verhoogde hartslag ja!! De mijne is van 66 in rust naar 73 gegaan 😂 ...
Ik heb sowieso al een ramp van een hoge hartslag in rust, dus nu ben ik al helemaal een marathon aan het lopen terwijl ik gewoon in bed lig 😂

10 dagen geleden

Reactie op tajo94

Ik heb sowieso al een ramp van een hoge hartslag in rust, dus nu ben ik al ...
Hahahaha ja same, ben net even naar de winkel gefietst, nu even op adem komen 😂😂

10 dagen geleden

Exact hetzelfde hier. Ondertussen 6 weken zwanger + heb een dochtertje van 15 maanden die ook naast mij wil slapen en die constant wakker wordt… 🥹 ben zo moe! Ik ben kapot 😮‍💨