12 Reacties
15 dagen geleden
Ik had een hcg van 66 op 4 weken dus het komt nog voor.. heb zelf geen tweede bloedafname gedaan omdat ik er gewoon wat op wil vertrouwen.
10 dagen geleden
Mag ik vragen hoe jullie aan meerdere bloedafnames komen? Doet jullie arts dit gewoon? Mijn eerste bloedafname was niet in het kader van zwangerschap, maar om te weten of de waarden goed waren (ik voelde me namelijk heel moe en niet lekker). Ik had toen 37,5 (3w+6). Dit was vorige week donderdag. Maar ik mag pas teruggaan volgende week voor een bloedafname specifiek voor zwangerschap.
10 dagen geleden
Reactie op SterkeBerg858744
Mag ik vragen hoe jullie aan meerdere bloedafnames komen? Doet jullie arts ...
Je moet naar je huisarts voor een hcg bepaling. Normaal gezien kies je zelf of dat je nog eens een bloedafname wil of niet. Als je een heel lage hcg hebt wordt het automatisch gevolgd door je arts. Dus neem zeker contact op met je huisarts. En proficiat met je zwangerschap 🫶🏼
10 dagen geleden
Mag ik vragen hoe jullie aan meerdere bloedafnames komen? Doet jullie arts ...
Ik ben 3 weken achter elkaar terug gegaan en gevraagd om nog een bloed te trekken. Aangezien ik afgelopen augustus een miskraam heb gehad en me hier zorgen over maakte
10 dagen geleden
Reactie op mommy0
Ik ben 3 weken achter elkaar terug gegaan en gevraagd om nog een bloed te t ...
Ja begrijp ik wel dan.🫂 Ik wacht nu maar gewoon af tot volgende week omdat ze aangaf dat deze week teruggaan 'veel te vroeg' zou zijn.
10 dagen geleden
Ja begrijp ik wel dan.🫂 Ik wacht nu maar gewoon af tot volgende week omdat ...
Ja je kunt het beste ook altijd zeker 7 dagen er tussen laten vooralleer je opnieuw terug gaat. Maar je waardes waren zeker in orde hoor dus zou me nog niet te snel zorgen maken