18 Reacties
13 dagen geleden
Krijgt gesprek, word echo gemaakt. Medisch vragen gesteld: allergie, medicatie, of erfelijkheid in familie zitten. Informatie boekjes krijg je mee
13 dagen geleden
Ik heb mijn eerste echo op 5/10, ik kijk er erg naar uit maar is dan ook m鈥檔 eerste echo ooit
Mijn borsten zijn ook super gevoelig
13 dagen geleden
Woon je in Belgie of Nederland? Dit verschilt blijkbaar wel wat!
In Nederland krijg je je eerste echt rond 7 a 8 weken en deze proberen ze dan meestal eerst om de buik, hier is een volle blaas het beste voor. Als ze niet voldoende zicht hebben op je buik kan je even plassen en proberen ze vaginaal!
&joh mijn borsten doen echt PIJN en zijn ook echt gegroeid 馃槀
13 dagen geleden
Reactie op Thatiana
De eerste echo is meestal vaginaal. Niet via de buik, maar ze gaat met een ...
Ik heb gewoon via de buik gehad,
13 dagen geleden
Reactie op Thatiana
Ik ben van Belgi毛, dat zou kunnen verschillen
Ik ben van Nederland en heb controles in Belgi毛
13 dagen geleden
Ik ben nu 8 weken en heb net mijn eerste echo gehad (Belgie).
Eerst neemt de vroedvrouw/secretaresse je bloeddruk en moet je een keer op de weegschaal staan. Ik heb het zwangerschapsboekje gekregen.
Dan bij de gynae eerst een gesprekje gehad over de vele kwaaltjes die ik heb 馃槄 en de verlossende (vaginale) echo MET hartslag 馃ぉ het was maar heel kort, maar we hebben het gehoord! Je kon het hartje ook zien bewegen.
Nu weer een nieuwe echo gepland op 12 weken.
10 dagen geleden
Ik 9/12 onze 1e echo.. lijkt eeuwig te duren tot het zo ver is! Terwijl dan kennis al echo heeft gehad.. owv verleden.. toch lastig want zelf wil je ook weten of alles in orde is!
10 dagen geleden
Reactie op Evelynneke
Ik 9/12 onze 1e echo.. lijkt eeuwig te duren tot het zo ver is! Terwijl dan ...
Ik 6/12, lijkt nog zooooooooo ver weg h茅 馃槄
10 dagen geleden
Reactie op SterkeBerg858744
Ik 6/12, lijkt nog zooooooooo ver weg h茅 馃槄
Verschrikkelijk h猫! Lijkt precies of je weer het al eeuwen.. en nog eeuwen wachten 馃檲
10 dagen geleden
Reactie op Evelynneke
Verschrikkelijk h猫! Lijkt precies of je weer het al eeuwen.. en nog eeuwen ...
Ja en toppunt is dat ik in week 4 meer symptomen leek te hebben dan nu in week 6 馃 ik weet dat dit normaal is wegens gewenning enz ook. Maar toch. Mocht ik nu het hartje al eens kunne zien h茅. Alhoewel ik dan weer ga uitkijken naar de twaalf weken 馃き is wel net na de feestdagen. Dus hopelijk genoeg afleiding
10 dagen geleden
Ik heb ook mijn eerste echo op 10 december, lijkt heeeeel lang te duren. Ik zal dan net 7 weken zijn maar dit was op voorstel van gynae zelf 鈽猴笍
10 dagen geleden
Ik heb maandag men eerste echo en dit duur al verschrikkelijk lang dus ik wil niet weten hoe jullie zich voelen 馃檲馃檲
10 dagen geleden
Reactie op Alicia0407
Ik heb maandag men eerste echo en dit duur al verschrikkelijk lang dus ik w ...
Ik heb ook deze maandag mijn eerder echo! 馃グ Hoeveel weken ben jij? Ik ben vandaag 7 weken en 2 dagen zwanger. Veel succes ! 馃
10 dagen geleden
Reactie op Mientje 95
Ik heb ook deze maandag mijn eerder echo! 馃グ Hoeveel weken ben jij? Ik ben ...
Ik ben vandaag 7w en 6d