5 Reacties

4 dagen geleden

Ik heb dit ook met momenten. Zou het kunnen door de lagere bloeddruk, mijn bloeddruk is wel wat lager sinds de zwangerschap

4 dagen geleden

Reactie op sths

Ik heb dit ook met momenten. Zou het kunnen door de lagere bloeddruk, mijn ...
Heb altijd wel al een lagere bloeddruk gehad dus zou misschien inderdaad wel is kunnen. Maar vond het gek gewoon zo ineens

3 dagen geleden

Hallo! Ik heb hier ook echt ontzettend last van: In de winkel, maar ook als ik effe snel wil zijn bijvoorbeeld 's ochtends met het klaar maken of als ik me buk of te snel opsta. Ik heb echt verschillende keren per dag een licht gevoel in mijn hoofd dus ik was ook al even gaan zoeken online. Ik vond dit: "Een lage bloeddruk tijdens de zwangerschap is heel normaal, vooral in het begin van de zwangerschap. Het gebeurt om ervoor te zorgen dat je lichaam zich kan aanpassen aan de zwangerschap. Dat gebeurt bijvoorbeeld door de zwangerschapshormonen waardoor de wanden van de bloedvaten slapper worden, waardoor ze minder goed samentrekken. Ook gaat het hart krachtiger pompen en is er veel meer bloed in het lichaam. Van dat bloed is veel voor de placenta bestemd, waardoor jouw bloeddruk kan dalen." Gelukkig dus perfect normaal... Alleen nog zoeken hoe er het best mee om te gaan. Voorlopig doe ik het met kleine suikerwafels en aquarius helpt ook wel. 馃槃

3 dagen geleden

Reactie op Katleen003

Hallo! Ik heb hier ook echt ontzettend last van: In de winkel, maar ook als ...
Ja inderdaad er mee om zien te gaan is nog wel iets. Denk dat ik vandaag ook wat suikerwafels en aquarius in huis haal da ik da mee kan nemen na het werk of onderweg

2 dagen geleden

Hier ook... Op 26 weken nog steeds duizelig bij te hoog, te laag, of te veel naar rechts met mijn hoofd gaan.