Hoi iedereen!
Zoals de meeste hier ben ik net 5 weken zwanger en vind ik het allemaal onwijs spannend. Ik merk echter dat het door de spanning en onwetendheid nogal vaak gaat over wat er allemaal kan mislopen en fout gaan.
Het leek me echter leuk om ook te focussen op de leuke aspecten van de prille zwangerschap?
Ik vind het zo een speciaal gevoel in men buik? Het lijken wel vlindertjes?! Gewoon af en toe een klein krampje van men lichaam om me er aan te herinneren dat er toch wel echt veel aan het veranderen is, super speciaal.
Ook heb ik gisteren van men beste vriendin een eerste cadeautje voor ons baby gekregen, een suuuper schattige little dutch rammelaar. We waren samen in de klimzaal (een van de laatste keren klimmen voormij dus) en waren beide zo hard aan het huilen van geluk (ik krijg al terug tranen in men ogen als ik er aan denk)
Ik heb 29/11 de eerste echt en heb mezelf voorgenomen ook te stoppen met zwangerschapstesten want feller dan dit kunnen ze toch niet meer worden, het zijn deze leuke momentjes die me wat rust geven en me hoop geven dat het allemaal wel gewoon goed zal komen 馃グ