14 Reacties
9 dagen geleden
Ooooh wat leuk!!!
Genieten en zo fijn dat je dit al kunnen delen hebt met je beste vriendin. Dat is een moment waar ik ook heel hard naar uitkijk 😍
9 dagen geleden
Reactie op SterkeBerg858744
Ooooh wat leuk!!!
Genieten en zo fijn dat je dit al kunnen delen hebt met ...
Ik wou het eigenlijk wel geheim houden voor haar maar ik had dus het meest lichte bijna onbestaand streepje en wanneer in het aan mijn vriend liet zien was hij heel erg realistisch en zei gewoon ‘oh ja even afwachten tot morgen’… mijne beste vriendin heeft zelf een fertiliteitstraject achter de rug en was naar eigen zeggen heel goed geworden in tuurstreepjes dus ik MOEST het even kunnen delen met haar 😂🫣
9 dagen geleden
Reactie op GestoofdeBoom305713
Haha ik begrijp je volledig!!!
En heerlijk als iemand anders even blij voor je is, dan weet je dat de liefde oprecht is.
Een vriendin van ons is Doula en ik heb me al zó hard moeten inhouden om haar niet te bombarderen met vragen. Mijn man vindt echt dat we moeten wachten tot op zijn minst de eerste echo op 8 weken. (Die is 6/12 gepland) dus ik doe mijn best. 😇
9 dagen geleden
Reactie op GestoofdeBoom305713
Ik wou het eigenlijk wel geheim houden voor haar maar ik had dus het meest ...
En de reactie van je vriend herken ik ook. Ik heb hier thuis ook zo een emotioneel platte pannekoek 🤣
9 dagen geleden
Reactie op SterkeBerg858744
En de reactie van je vriend herken ik ook. Ik heb hier thuis ook zo een emo ...
Hahahahaha HELE MOOIE beschrijving! Mijn hart ging 200/min en die man zegt ‘ohja kan wel iets zijn ja wat wil je eten vanavond?’ 😂😂😂
9 dagen geleden
Hier weet mijn beste vriendin, beste vriend het ook al. Heerlijk om dit samen te kunnen delen. Ook aangezien ik bij mijn vorige zwangerscham gezwegen had en uiteindelijk een miskraam werd waar ik het achterag wel moeilijk mee had dat ik er zelf doorheen moest zonder mijn beste vriendin
9 dagen geleden
Reactie op mommy0
Hier weet mijn beste vriendin, beste vriend het ook al. Heerlijk om dit sam ...
Dat is ook een van de redenen dat wij het best ‘snel’ willen aankondigen! Wij gaan wel even de eerste echo afwachten maar gaan het dan tegen alle vrienden zeggen 🥳
8 dagen geleden
Ik ga het eerlijk zeggen zoals het is; hier ZO blij met mijn ‘nieuwe’ boezem 😂 na heel mijn leven met bescheiden muggenbeetjes door te brengen, ben ik echt onder de indruk van wat een volle boezem ik nu plots heb gekregen 😂. Ik weet het, ik weet het, het is een feest dat niet gaat blijven duren, maar ik ga er toch van genieten zolang het duurt (ondanks dat ze ook wel goed pijn doen) 😂
8 dagen geleden
Reactie op tajo94
Ik ga het eerlijk zeggen zoals het is; hier ZO blij met mijn ‘nieuwe’ boeze ...
Hahaha I feel ya girl 😅 elke ochtend hoop ik dat ze nog meer gegroeid zijn. En je weet nooit, misschien blijft er wel wat plakken 😂
8 dagen geleden
Reactie op tajo94
Ik ga het eerlijk zeggen zoals het is; hier ZO blij met mijn ‘nieuwe’ boeze ...
Hahaha heeeerlijk! Ik heb mijn vriend de taak gegeven de grootte van men borsten te bestuderen en eventuele veranderingen terug te rapporteren 😂 maar de pijn ja… jeetje! Ik ben me opeens ZEER BEWUSR dat ze er zijn ja 😂