43 Reacties

9 dagen geleden

Reactie op BlijeDroom636429

Of er nog zitten dan ? Aangezien de hcg stijgt momenteel Hoe zie je dat d ...
Nenee dat was in januari 24. Wou gewoon mn ervaring delen voor awareness. Toen besloten methotrexate spuit, en dan is het afgestorven (waar het ook zat). Gecheckt door daling hcg naar 0 uiteindelijk.. heel verdrietig. Nu ben ik terug zwanger, vandaar dat ik in deze groep zit.

9 dagen geleden

Reactie op Rani1994

Nenee dat was in januari 24. Wou gewoon mn ervaring delen voor awareness. T ...
Bedankt voor de informatie en veel succes met je zwangerschap! Hopelijk komt het spoedig ook goed bij me en weet ik meer. Onze droom is momenteel echt beetje in de schoenen gezakt omdat we onwetendheid hebben

8 dagen geleden

Update ik ben ondertussen eergisteren bloed gaan nemen gestegen naar 1811 vandaag terug laatste testen 2 dagen later 2020 deze stijging lijkt ook niet goed ik vermoed geen miskraam aangezien het stijgt maar dan misschien eerder buiten baarmoeder…?

8 dagen geleden

Update ik ben ondertussen eergisteren bloed gaan nemen gestegen naar 1811 v ...
De stijging is volgens mij nog redelijk goed hoor. Want elke 2 a 3 dagen verdubbelt het. Het je dus miss nog 1 dag extra gewacht was die misschien wel meer dan verdubbeld

8 dagen geleden

Update ik ben ondertussen eergisteren bloed gaan nemen gestegen naar 1811 v ...
Heb je geen info van arts/gynaecoloog over je waarde? Ik wens je het beste.. ik ken de tergende uren in zo'n weekend... hou ons op de hoogte!

8 dagen geleden

Reactie op Rani1994

Heb je geen info van arts/gynaecoloog over je waarde? Ik wens je het beste ...
Helaas niet aangezien de praktijk pas maandag terug open is wel heb ik een afspraak wel een verloskundige van ziekenhuis gesproken en die zei das geen resultaat waar we op hopen maar ik de echo moet afwachten

8 dagen geleden

Reactie op mommy0

De stijging is volgens mij nog redelijk goed hoor. Want elke 2 a 3 dagen ve ...
Ow ja mss wel op papier stond 3 dagen misschien beter wel

8 dagen geleden

Ow ja mss wel op papier stond 3 dagen misschien beter wel
Ja daarom dat de meeste meestal 1 week wachten dan weet je zeker dat je voldoende tijd er tussen hebt gelaten. Maar ik zou nu nog niet stressen als ik jou was❤️

8 dagen geleden

Reactie op mommy0

Ja daarom dat de meeste meestal 1 week wachten dan weet je zeker dat je vol ...
Ja op papier stond na 2/3 dagen dus dacht 2 dagen wil meer info ma beter tot morgen gewacht.. veel spijt nu. Hopelijk zien er maandag wel iets van rond 2000 zou je toch al een vruchtzakje mogen zien of iets denkik dan

7 dagen geleden

Ja op papier stond na 2/3 dagen dus dacht 2 dagen wil meer info ma beter to ...
Ik snap dat je voor 2 dagen bent gegaan je wilt natuurlijk snel antwoord en duidelijkheid. Ik duim alvast voor je mee 🤞🤞

7 dagen geleden

Reactie op mommy0

Ik snap dat je voor 2 dagen bent gegaan je wilt natuurlijk snel antwoord en ...
Dankje!

7 dagen geleden

Dankje!
Graag gedaan

5 dagen geleden

Net bij gynaecoloog terug geweest en het is een buiten baarmoederlijke. Ik moet geopereerd worden vermoedelijk ook een eileider kwijt

5 dagen geleden

Net bij gynaecoloog terug geweest en het is een buiten baarmoederlijke. Ik ...
Ohnee da meen je niet 🥺 Heel veel sterkte!

5 dagen geleden

Ik vermoedde het sterk, je verhaal was heel herkenbaar.. :( hier 2x gehad... ik wens je veel moed. Dit zou niemand mogen meemaken! Neem tijd voor jezelf xxx

5 dagen geleden

Veel sterkte!!!

5 dagen geleden

Reactie op Rani1994

Ik vermoedde het sterk, je verhaal was heel herkenbaar.. :( hier 2x gehad.. ...
2 x operatie of had je optie voor Methotrexaat ze belde me rond 6 u en zei dat die optie ook kan dat ik in aanmerking kom maar dat is weer heel dubbel :(

4 dagen geleden

2 x operatie of had je optie voor Methotrexaat ze belde me rond 6 u en zei ...
Eerste keer spoedoperatie, geen keuze. 2e konden ze het niet vinden, dus operatie weinig zin. Dus mtx..

3 dagen geleden

Reactie op Rani1994

Eerste keer spoedoperatie, geen keuze. 2e konden ze het niet vinden, dus o ...
Hier vonden ze ook niks heb gisteren mtx gekregen maar die van ziekenhuis zegt dat 4 dosissen nodig zijn maar over geheel internet lees ik maar 4 dosissen

3 dagen geleden

Hier vonden ze ook niks heb gisteren mtx gekregen maar die van ziekenhuis z ...
Maar 1 bedoel ik*