Ik zou normaal vandaag 6/7 weken zijn super blij naar gynaecoloog gegaan. Gynaecoloog stelde gelijk vreemde vragen of ik pijn heb of bloedverlies Achteraf zei ze ik zie nergens een baby maar je was zeker zwanger ofwel is dit een buiten baarmoedelijke zwangerschap of een miskraam. Ik ben er echt kapot van😭
Ik ben ondertussen naar ziekenhuis me bloed gaan trekken en hierbij is me hcg van 290 vorige maandag naar 1811 verhoogt. Ik snap niets. Na dit bloed onderzoek vond de gynaecoloog dit ook een aparte situatie. En gaat ze dit met andere gynaecologen bespreken. Vrijdag moet ik weer bloedtesten doen en maandag terug naar de gynaecoloog.
Ik ben in de war… de dokter zei wel je hebt 3 actieve eicellen klaar staan. En me eierstokken in algemeen ook extreem actief zijn. Me vriend kwam met een theorie af van misschien toch niet zo lang zwanger als we denken en het een tweeling is omdat de gynaecoloog direct vroeg heb je tweelingen of drielingen in de familie? Aangezien je er grote kans op maakt.
Maar ze zei zelfs al ben je 1/2 weken zwanger zou ze al IETS moeten kunnen zien en dat was niet t geval