43 Reacties

7 dagen geleden

Oh neen zo een verwarrende situatie! ☹️ Ik hoop toch nog op een goede afloop voor je. Het klinkt allemaal wat raar…

7 dagen geleden

1811 hcg is voor 6/7weken wel wat laag dus zou idd kunnen zijn dat je gewoon nog niet zo ver zit of dat je dacht. Normaalgezien kunnen ze met echo pas vanaf week 5 een minimum zien . Daarmee dat meeste gynaecologen willen wachten tot week 8 voor een echo zodat je deftig iets te zien krijgt . Ik hoop en Fingers crossed dat alles toch goed verloopt voor je ! 🤞🏼

7 dagen geleden

Reactie op jolienvdsmis

Oh neen zo een verwarrende situatie! ☹️ Ik hoop toch nog op een goede afloo ...
Als de gynaecoloog het al raar vind laat staan ik.. ik heb ook nog 1% hoop maar probeer toch van slechte uur tegaan

7 dagen geleden

Reactie op Tachalove06

1811 hcg is voor 6/7weken wel wat laag dus zou idd kunnen zijn dat je gewoo ...
Ja me laatste regels waren 24 september begonnen ik had innestelingsbloed vermoedelijk 25 oktober ik had 6 oktober een zwangerschap test gedaan omdat evolutie hoog bleef dit was positief 7 oktober bloed test 290hcg nu 13 oktober 1811 Gynaecoloog zegt dat de redenering van me vriend wel kan dat het niet ver is en tweeling zou kunnen zijn of drieling aangezien er wel wat eitjes zijn maar kweet niet of ik daar vanuit moet gaan ze zag niks ook geen vrucht zakje

7 dagen geleden

Ik hoop echt voor jou dat alles ok is . Maar het is wel vreemd dat ze geen vruchtzakje zag… Ik zal een kaarsje voor je branden 😌

7 dagen geleden

Reactie op Tachalove06

Ik hoop echt voor jou dat alles ok is . Maar het is wel vreemd dat ze geen ...
Dat is lief en inderdaad zeer vreemd ik heb ook nog altijd het gevoel dat ik zwanger ben maar denk dat het normaal is zelfs al ben ik nog zwanger of niet meer Als het niets is hoop ik voornamelijk dat het niet buiten de baarmoeder is want dat is heel gevaarlijk ik zit met zoveel schrik en vragen en ik krijg geen antwoord momenteel. Omdat me situatie zo zeldzaam is vind ik ook in andere groepen niet gelijk een gelijkwaardig verhaal helaas

7 dagen geleden

Ikzelf heb 1 miskraam gehad voor deze zwangerschap en geloof me dat zou je normaalgezien wel moeten voelen of zien dat je een miskraam hebt gehad. Maar over de buitenbaarmoederlijke zwangerschap kan ik niet uit ervaring spreken sorry :/ probeer gewoon zo positief mogelijk te blijven . Want als je wel nog zwanger bent is negativiteit en stress ook echt niet goed voor je baby 😌

7 dagen geleden

Reactie op Tachalove06

Ikzelf heb 1 miskraam gehad voor deze zwangerschap en geloof me dat zou je ...
Dat is waar het ding is er is al duizend keer een andere informatie is meegeven en dat brengt echt stress op Eerst was het 5 weken zwanger dan 4 weken dan 3 weken (vorig week) dan nieuwe gynaecoloog deze wilde me nu zien volgens de regels geteld zou het 6 of 7 zijn. Dan hoor ik dat ik een te snelle schildklier heb van dokter Dan zegt de vorige gynaecoloog dat er niets ernstig is met de schildklier Dan zegt deze je schildklier is te traag Dan ineens ben ik niet zwanger want er is geen vruchtzakje te zien volgens me bloed is het dan wel weer gestegen ik heb niks symptomen van miskraam maar voel me gewoon nog zwanger opgezwollen buik hier en daar een mini krampje maar zou normaal zijn Ik snap niets meer en word er zot van het enige dat ik wil is een antwoord Maar als het buiten de baarmoeder is dan is een operatie nodig en ben ik verder van huis en dit is nu ook weer een grote zorg

7 dagen geleden

Dat is allemaal begrijpelijk… jammer dat je zoveel verschillende opmerkingen kreeg . Ik zou gewoon je volgende bloedafname afwachten zien of je hcg levels nog altijd stijgen en als het gestegen is terug naar de gynaecoloog gaan met hopelijk deze keer wel zicht op het vrichtzakje en of baby 😅

7 dagen geleden

Reactie op Tachalove06

Dat is allemaal begrijpelijk… jammer dat je zoveel verschillende opmerkinge ...
Ja moet maandag terug naar de gynaecoloog om nieuwe echo bij een collega van haar dus hopelijk krijg ik eens goed nieuws want al vanaf 1 van me zwangerschap niets anders dan problemen en slechte infos

7 dagen geleden

Ik hoop het beste voor je. Heb 2x bbz meegemaakt. 1x toen ze verkeerdelijk miskraam hadden vastgesteld door bloeding en toen is eileider gescheurd en was het kantje boord voor mij... (was dan al bij3maand zwanger, vruchtje in eileider). En dan bij zw schap erna heel goed opgevolgd vanaf week 4, en verschillende echos, en niks gevonden. Mijn gynaecoloog zei dat je bij hcg van 1000 toch wel echt iets zou moeten zien. Dan besloten methotrexaat spuit te nemen om het af te breken 😭 Nu terug zwanger, maar vind het zo belangrijk dat vrouwen hier meer info over krijgen. Is een levensgevaarlijke situatie... Wat het ook is, dring aan om sneller te komen. Je kan geen tijd verliezen moest het minder goed zijn. Veel moed.

7 dagen geleden

Reactie op Rani1994

Ik hoop het beste voor je. Heb 2x bbz meegemaakt. 1x toen ze verkeerdelijk ...
Dankjewel! Ja vind tot maandag wachten toch nog veel te lang ik weet lief of het bbz is of niet nu ik heb ook niet direct symptomen enkel krampen maar ene keer rechts dan links k snap het niet😢

7 dagen geleden

Mijn eerste zwangerschap was ook een bbz. Op 6 weken heb ik me aangemeld op de spoedafdeling met hevige buikpijn. Ik dacht dat het een appendicitis was. Maar de gynaecoloog van wacht zag meteen een verdikking in mijn eileider. Een uur later lag ik al op de operatietafel om het vruchtje uit mijn eileider te verwijderen. Mij lijkt het bizar als het een bbz is, dat je gynaecoloog dat niet zou kunnen zien. Hopelijk krijg je nog goed nieuws 🤞 dat afwachten is zenuwslopend.

7 dagen geleden

Reactie op tyraW97

Mijn eerste zwangerschap was ook een bbz. Op 6 weken heb ik me aangemeld op ...
Ja ze zag niets ze gaf bbz aan maar ze zei dat ze niets zag het enige dat ze kon zien is dat ik 3 eicellen had klaar staan die super actief waren en algemeen me eileiders actrief zijn. Dat was als enige op de echo te zien Ook klein beetje bloed precies langs 1 kant en vocht veel vocht de gynaecoloog snapt het momenteel zelf niet goed laat staan ik, ben het wachten op beu. Elke keer opnieuw ik weet niks ik hoop gewoon op een wonder nu Ik zit in ieder geval wel met zwangerschap hormonen zoals vermoeid lichte steken maar af en toe opgezwollen buik (kan wel de vocht zijn) crafings zelf (ma na de echo is me smaak weg) en ik heb zo het gevoel dat ik nog altijd zwanger ben. Nu zei de gynaecoloog dat me vriend zijn redenering of zijn gedachte zeker mogelijk is en daarom zwangerschap toen al zoveel weken gaf en het mss twin is maar later pas zichtbaar word, maar ik wil er niet van uitgaan momenteel. Ik wil gewoon weten waar is het celletje/embry heen,..

7 dagen geleden

Reactie op BlijeDroom636429

Dankjewel! Ja vind tot maandag wachten toch nog veel te lang ik weet lief o ...
Ik had bij eerste achteraf wel symptomen maar dacht ook normaal, of door die "miskraam" die er dan geen was. Bij 2e had ik gwn gevoelige borsten en lichte krampjes, maar geen duidelijke symptomen. Ze hebben het vruchtje ook niet gevonden elders..

7 dagen geleden

Reactie op Rani1994

Ik had bij eerste achteraf wel symptomen maar dacht ook normaal, of door di ...
Zo apart dat ze nergens vruchtje of iets vinden zeker niet als je hcg stijgt en dergelijk maja ik zal weeral moeten wachten tot vrijdag en dan maandag bij gynaecoloog

7 dagen geleden

Oooh wat een vreselijk verhaal. Heb helaas geen tips of raad, maar wou je toch veel sterkte wensen. Hopelijk kan je de gedachten wat verzetten en we duimen hier voor een goede afloop.💜

7 dagen geleden

Reactie op SterkeBerg858744

Oooh wat een vreselijk verhaal. Heb helaas geen tips of raad, maar wou je t ...
Dankjewel

7 dagen geleden

Reactie op BlijeDroom636429

Zo apart dat ze nergens vruchtje of iets vinden zeker niet als je hcg stijg ...
Kan ook in buikholte gezeten hebben. Niet altijd eenvoudig te vinden op echo... :(

7 dagen geleden

Reactie op Rani1994

Kan ook in buikholte gezeten hebben. Niet altijd eenvoudig te vinden op ech ...
Of er nog zitten dan ? Aangezien de hcg stijgt momenteel Hoe zie je dat dan? Als het via echo moeilijker is?