38 Reacties
19 dagen geleden
Reactie op GezelligeOchtend
Even voor de volledigheid van de (originele) post.. deze morgen heviger blo ...
Oh nee hoe jammer! Veel sterkte ermee 🖤 Ik hoop dat je inderdaad snel positief nieuws weer krijgt…
17 dagen geleden
Reactie op Joyce 96
Had je ook al bloedverlies gehad voor de inspuitingen? Bij mij zijn het pil ...
Nee, geen bloedverlies. Mijn progesteron stond toen 6.3.
Vandaag kreeg ik goed nieuws vanuit het ziekenhuis alleen stond mijn progesteron nu 8.5, deze keer ook tabletjes voorgeschreven gekregen extra.
16 dagen geleden
Reactie op Suriii
Op wat moet ik letten precies het is mijn eerste zwangerschap
Hoe snel je hcg stijgt. Bij mij stijgt het op zich nog ok, maar aan de trage kant en progesteron is te laag waardoor ik bloedingen kreeg. Nu wacht ik op de uitslag van mijn nieuwe bloedafname. Ik heb er een slecht gevoel bij
16 dagen geleden
Reactie op Joyce 96
Mijn hcg is gedaald. Het heeft niet mogen zijn.
Heel veel sterkte !
Ik zal duimen voor je voor beter nieuws in de toekomst !🩵
16 dagen geleden
Reactie op Joyce 96
Hoe snel je hcg stijgt. Bij mij stijgt het op zich nog ok, maar aan de trag ...
Ik ben zelf mega ongerust, ik heb op 2 nov een digitale positieve test gehad met 1+ op dit klopt, vandaag moest ik mijn menstruatie hebben en sinds vanmorgen 6 u heb ik bloedverlies al heel de dag door... Dan lees ik in Efteling bloeding maar volgens mij is dat teveel als het heel de dag door bloedverlies hebt, het is nog altijd bezig... Ik heb nog geen bloedafname gedaan doordat het nog net zo pril is maar hoe weten ze bij jou dat je miskraam deed terwijl je zwangerschap hormoon toch stijgt? Mijn zwangerschapssymptomen zijn zeer sterk aanwezig, mijn borsten zijn super gevoel zelfs kledij doet al pijn als het mijn borst raakt en vaak buikpijn zoals menstruatie buikpijn maar toch is er die positieve test. Voelt beetje als jou verhaal als ik het zo lees ...
16 dagen geleden
Reactie op Joyce 96
Mijn hcg is gedaald. Het heeft niet mogen zijn.
Oh Joyce, zo jammer om te horen! Ik hoop dat je snel terug zwanger zal zijn…
15 dagen geleden
Reactie op Sharonf
Ik ben zelf mega ongerust, ik heb op 2 nov een digitale positieve test geha ...
Dag Sharon
Ik herken wel wat gelijkenissen inderdaad maar dat wil niet zeggen dat het bij jou niet meer goed kan lopen.
Bij mij weten ze het doordat mijn hcg gisteren lager stond dan zondag, het feit dat het daalt, wijst op een miskraam.
Ik heb sinds zondag af en toe bloedverlies gehad bij het afvegen en dat is elke dag een klein beetje meer maar nog niet gigantisch veel. Ik vraag me dus wel af wat me nog te wachten staat.
Wat ik zelf verwarrend vind is dat mijn progesteron ook is gedaald, ookal nam ik supplementen bij.