38 Reacties

20 dagen geleden

Als het gewoon bij licht bloedverlies blijft kan dit het innestelingsbloed zijn . Ik heb 7maand geleden een miskraam gehad aan 4weken en dan vind je enorm pijnlijke bijna niet te verdragen krampen met een hele dikke slijmerige bloedklonter terug . Dus maak je je maar nog geen zorgen . Ik denk persoonlijk niet dat het iets ernstigs is . Hopelijk zal je dokter je ook nog kunnen geruststellen.

20 dagen geleden

Ik heb ook bloed gehad vandaag. Kan dat echt nog innestelingsbloed zijn als je al hcg hebt? Ik dacht dat je lichaam pas hcg aanmaakte na de innesteling. Dus daarom dacht ik dat het niet meer kon dat het bloed daarvan is. Als het innestelingsbloed kan zijn, ben ik wel gerustgesteld. Ik heb ook krampen aan de linker onderzijde. Dit is zo beangstigend

20 dagen geleden

Reactie op Joyce 96

Ik heb ook bloed gehad vandaag. Kan dat echt nog innestelingsbloed zijn als ...
Best navragen bij je dokter of gynaecoloog maar elk lichaam is anders en het innestelingsproces als ik me niet vergis kan tot 12dagen duren dus het is wel nog altijd mogelijk. Ik ben natuurlijk geen dokter dus kan het je niet met zekerheid zeggen maar normaalgezien zolang het lichte bloeding is kan dat nog geen kwaad

20 dagen geleden

Reactie op Tachalove06

Best navragen bij je dokter of gynaecoloog maar elk lichaam is anders en he ...
Dankjewel voor je reacties. Vandaag geen herhaling meer gehad (deze morgen wat bloed, maar de rest van de dag niets). Ook de “vertrouwde menstruatiekrampen” zijn terug.. :) ben weer wat geruster, maar sowieso morgen bloedonderzoek afwachten.. :)

20 dagen geleden

Reactie op Joyce 96

Ik heb ook bloed gehad vandaag. Kan dat echt nog innestelingsbloed zijn als ...
Veel te spannend allemaal hé.. :) aan een kant wil je blij zijn en het van de daken schreeuwen, aan de andere kant heel beangstigend en nog zo pril waardoor er nog zoveel mis kan gaan.. en wanneer je online begint te zoeken, raak je ook niet meer wegwijs.. 🙈 het bloed kan heel normaal zijn tot 12 weken, maar het kan ook iets anders zijn.. zolang het een kleine hoeveelheid blijft, is er niet direct reden tot paniek blijkbaar.. gelukkig hier een plaatsje waar we af en toe kunnen ventileren.. :) we komen er samen wel door! 💪

20 dagen geleden

Reactie op Tachalove06

Best navragen bij je dokter of gynaecoloog maar elk lichaam is anders en he ...
Mijn progesteron is blijkbaar te laag. Het is 4. Ik vroeg of ik dat kan supplementeren en de arts in de spoedgevallendienst zei van niet. Ik vind dit allemaal zeer beangstigend

20 dagen geleden

Het is zeker heel beangstigend 😅 ik ben 7maand geleden 1tje kwijt geraakt dus nu dat ik toch al een weekje verder zit dan de eerste keer ben ik enorm opgelucht maar aan de andere kant vanaf ik nog maar een krampje krijg begin ik al te paniekeren 😂 laten we hopen dat het voor iedereen hier goed afloopt ! Fingers crossed🤞🏼🤞🏼

20 dagen geleden

Reactie op Joyce 96

Mijn progesteron is blijkbaar te laag. Het is 4. Ik vroeg of ik dat kan sup ...
Oh dat is inderdaad niet fijn om te horen! Ik duim dat alles goed komt!

20 dagen geleden

Reactie op jolienvdsmis

Oh dat is inderdaad niet fijn om te horen! Ik duim dat alles goed komt!
Het is zo lastig om nu thuis te zijn en niks te kunnen doen. Ik wil zo graag progesteron kunnen bijnemen maar de spoedarts zei dat dit niet kon. Het kan wel hoor als ik online kijk, ik denk dat hij er gewoon geen fan van is. Ik ben bang dat ze me al opgegeven hebben

20 dagen geleden

Reactie op Joyce 96

Het is zo lastig om nu thuis te zijn en niks te kunnen doen. Ik wil zo graa ...
Oh dat moet een echt lastig gevoel zijn! Kan je geen afspraak plannen met je huisarts morgen en je bezorgdheden nog eens bespreken? Of eens bellen naar je gynaecoloog morgen en horen of hij/zij wel progesteron zou voorschrijven? Dan ben je zeker dat je alles hebt gedaan wat je kon.

20 dagen geleden

Reactie op GezelligeOchtend

Oh dat moet een echt lastig gevoel zijn! Kan je geen afspraak plannen met j ...
Ik ga morgen meteen mijn gynaecoloog bellen :) ik wil inderdaad voor mezelf kunnen zeggen dat ik alles heb gedaan

20 dagen geleden

Reactie op Joyce 96

Ik ga morgen meteen mijn gynaecoloog bellen :) ik wil inderdaad voor mezelf ...
Hou je ons een beetje op de hoogte?

20 dagen geleden

Reactie op jolienvdsmis

Doe ik :)

19 dagen geleden

Reactie op jolienvdsmis

Ik mag van de gynaecoloog enkele dagen niet gaan werken. Ik kreeg ook een progesteron supplement voorgeschreven en moet over enkele dagen opnieuw een bloedafname laten doen

19 dagen geleden

Reactie op Joyce 96

Ik mag van de gynaecoloog enkele dagen niet gaan werken. Ik kreeg ook een p ...
Oh amai, goed dat je dan verder hebt gekeken en nu toch iets krijgt! Ik vertrouw huisartsen toch ook niet altijd 100% met gynaecologie 🙄

19 dagen geleden

Reactie op jolienvdsmis

Oh amai, goed dat je dan verder hebt gekeken en nu toch iets krijgt! Ik ver ...
De arts die me gisteren geen supplement wilde geven was een gynaecoloog van wacht. Dus is toch soms gewoon geluk hebben hoor 🙊

19 dagen geleden

Reactie op Joyce 96

De arts die me gisteren geen supplement wilde geven was een gynaecoloog van ...
Ohh oke! En ben je wat opgelucht zo?

19 dagen geleden

Reactie op jolienvdsmis

Ohh oke! En ben je wat opgelucht zo?
Ik ben heel blij dat ik progesteron bijgekregen heb! Maar blijft natuurlijk afwachten… bang maar we willen ook niet pessimistisch zijn

19 dagen geleden

Reactie op Joyce 96

Ik ben heel blij dat ik progesteron bijgekregen heb! Maar blijft natuurlijk ...
Nee probeer inderdaad genoeg te rusten, meer kan je niet doen nu!

19 dagen geleden

Even voor de volledigheid van de (originele) post.. deze morgen heviger bloedverlies gehad, afspraak was deze middag bij de arts voor de bloedname. Resultaat daarvan is voor morgenochtend, maar net twee zeer grote, dense klonters gehad, dus mijn verhaal is hier gedaan.. Ik wens iedereen hier nog superveel succes en vooral plezier in zijn traject! En hopelijk tot snel met positief nieuws.. :)