20 Reacties
15 dagen geleden
Ik heb dit 2x grhad, bij mijn eerste zwangerschap ook plots lopend bruin bloedverlies, naar het ziekenhuis gegaan en daar was een kloppend hartje te zien, nu een zoontje van 3jaar 🥰, nu woensdag zou ik opnieuw 7weken ver moeten zijn, had pijn in de buik en rug maar niet overdreven eenmaal bij het ziekenhuis enorm veel bruin lopend bloedverlies die tot vandaag nog altijd aanhoudt maar in mindere mate (misschien 5 nog vandaag nu) op mijn echo zagen ze wel een vruchtzakje maar zonder vruchtje, mijn hcg wzs wel gewoon goed en moet dus afwachten tot volgende week, zolang je geen hevige bloedingen krijgt die aanhouden nog niet hrt ergdte denken, mocht je echt onzeker eijn zou ik toch eens langsgaan bij de spoed ofzo x
15 dagen geleden
Oki super ik zal dit in het oog houden & in het slechtste geval inderdaad naar spoed gaan 😅 dankje voor het antwoord want ik schoot echt in paniek als ik het besefte en met dat ik het al eens heb meegemaakt ben ik nu doodsbang dat deze opnieuw zal gebeuren 😓
15 dagen geleden
Hoe ver zat je al bij jou 2de als ik het vragen mag ? En had je dan ook bloed klonters of was het gewoon normale bloeding ?
15 dagen geleden
Dit stelt mij alleszins niet gerust 😅 ik zal nog even afwachten zien hoe het verloopt en anders naar spoed gaan en horen wat zij daar te zeggen hebben . Moest dit een miskraam zijn is het echt heel anders dan mijn eerste 😓
15 dagen geleden
Reactie op Tachalove06
Dit stelt mij alleszins niet gerust 😅 ik zal nog even afwachten zien hoe h ...
Ik wou dat ik je kon geruststellen. Ik heb na men tweede miskraam wel mijn dubbel rainbow baby gekregen. Een prachtige dochter. Ik heb pas na 20 weken ver kunnen genieten van de zwangerschap. Nu is ze bijna 5 maand en spontaan en onverwachts terug zwanger en ook hier zit de schrik er terug in
15 dagen geleden
Alleszins bedankt voor je eerlijkheid .
Het doet echt goed om een platform te hebben waar je je hart op kan luchten bij mensen die het wel kunnen begrijpen .
Me vriend is wel heel zorgzaam en een luisterend oor . Maar toch voelt dit heel anders aan 😅
Dus dankjewel hiervoor 🙏🏼
15 dagen geleden
Ik heb sinds 6,5 week ook af en toe last van bloedverlies het is wel eerder rozig / bruinig nog nooit echt rood geweest.
Op 8 weken een echo gehad met een kloppend hartje.
Vanochtend alweer bruinverlies ben vandaag op 9,5 week terug mogen gaan voor een echo en alles was in orde.
Tegen mij zeiden ze, dat je doorbloeding veel feller is en er snel een adertje kan knappen, hun zijden zolang je geen helder roodverlies hebt en een maand verband op 1 uur tijd vol, je je geen zorgen moest maken.
15 dagen geleden
Super dankjewel ! Dit helpt wel echt . Het is eigenlijk al bijna gedaan met bloeden dus hopelijk alles ok 🤞🏼
14 dagen geleden
Ik heb ook onlangs bloedverlies gehad zonder buikpijn. Het heeft twee dagen geduurd maar het was niet genoeg om maandverband te vullen. Omdat ik ook ongerust was ben ik naar de huisarts gegaan. Zij heeft twee keer bloed afgenomen en zo vastgesteld dat mijn hcg waarden een mooie stijging vertoonden, dus dat ik nog steeds zwanger was. Nu is het afwachten tot de echo op week 8
14 dagen geleden
Okii dankjewel voor de positieve reacties ! Het bloed verlies is gestopt dus ik voel me wel al iets beter . Moest het opnieuw starten zal ik wel naar een dokter of spoed gaan voor eens te gaan horen .
14 dagen geleden
Reactie op Tachalove06
Okii dankjewel voor de positieve reacties ! Het bloed verlies is gestopt du ...
Dat het gestopt is en je geen klontertjes gehad hebt of extreem rood bloed hebt verloren betekent dat de kans groot is dat het nog innestelingsbloeding kan geweest zijn hoor, 30% van de vrouwen heeft dit normaal gezien :)
14 dagen geleden
Ja maar vind het wel wat laat voor innestelingsbloed😅 maar mijn bezorgdheid is wel al enorm gezakt😅 heb vandaag nog eens beetje gehad maar was echt weinig en bruin achtig kleur. 😅
14 dagen geleden
Reactie op Tachalove06
Ja maar vind het wel wat laat voor innestelingsbloed😅 maar mijn bezorgdhei ...
Nee hoorr vindt het uit eigen ervaring helemaal niet vreemd, ik was 8/9weken ver! 😅
14 dagen geleden
Ahja Oki😅 ik zal het zeker ook nog vragen aan me gynaecoloog de 20ste . En moest ik toch nog iets tegenkomen tussendoor zal ik naar spoed gaan
14 dagen geleden
Reactie op Tachalove06
Ahja Oki😅 ik zal het zeker ook nog vragen aan me gynaecoloog de 20ste . En ...
Ja zeker doen heb ik ook gedaan en heeft enorm geholpen en opgelucht de eerste zwangerschap, succes verder en geniet van je wondertje in je buik! 🫶