9 Reacties

Ik ben ook 6weken zwanger en heb vandaag bloedafname gedaan en nu vrijdag ga ik naar de gynaecoloog

10 dagen geleden

Mijn ziekenhuis/gynea zei dat ik best al bloedonderzoek deed voor de eerste echo omdat ze ook checken of je immuun ben voor toxoplasmose etc. Gaf jouw gynea een reden waarom te wachten met bloedonderzoek? Kan mijn inziens ook geen kwaad om die te doen, gebeurt via je huisarts.

Reactie op SterkeBerg858744

Mijn ziekenhuis/gynea zei dat ik best al bloedonderzoek deed voor de eerste ...
Die zei da de gynaecoloog dat liefst zelf zou doen maar ik heb een kat thuis en maak mij daar ook wel wat zorgen rond.

10 dagen geleden

Reactie op VeelzijdigeHemelsblauw335553

Die zei da de gynaecoloog dat liefst zelf zou doen maar ik heb een kat thui ...
Dan doet die er ook nog 1? :) (Ik zeg natuurlijk maar wat, want ben zelf geen medisch geschoold persoon.) Maar ik begrijp je als je liever toch al wat sneller extra info hebt.

10 dagen geleden

Dan doet die er ook nog 1? :) (Ik zeg natuurlijk maar wat, want ben zelf ge ...
Ik zou dan de kattenbak niet meer uitkuisen en als het echt niet anders kan handschoenen gebruiken en daarna je handen goed wassen. Ik heb bloed laten nemen bij de huisarts maar die heeft enkel getest op HCG, toxoplasmose doet de gynaecoloog vermoed ik.

10 dagen geleden

Reactie op Babs1460

Ik zou dan de kattenbak niet meer uitkuisen en als het echt niet anders kan ...
Oh bij mij heeft de huisarts dit ook getest. Ik merk via dit forum dat er toch erg veel verschillen zijn hé, in werkwijze dan.

10 dagen geleden

Oh bij mij heeft de huisarts dit ook getest. Ik merk via dit forum dat er t ...
Ja klopt. Ik had dit ergens ook verwacht en heb er een beetje spijt van dat ik het niet zelf heb gevraagd 😅 maar achja is nog maar enkele weken wachten.

Oh bij mij heeft de huisarts dit ook getest. Ik merk via dit forum dat er t ...
Ja dat is wel verwarrend want het is mijn eerste zwangerschap en ik maak me overal zorgen om. Maar dan ga ik nu gewoon wachten tot ik naar de gynaecoloog kan gaan

10 dagen geleden

Reactie op VeelzijdigeHemelsblauw335553

Ja dat is wel verwarrend want het is mijn eerste zwangerschap en ik maak me ...
Ja exact! Ook eerste zwangerschap hier. En ik word eind dit jaar 36, dus dat is ook wel wat in mijn hoofd gaan kruipen.