4 Reacties

10 dagen geleden

Ik werk in de kinderopvang als begeleidster in de groep. Ik zit dus drekt thuis als ik mijn werkgever inlicht. Aangezien ik nog thuis zat met borstvoedingsverlof van met mijn oudste en nu opnieuw terug zwanger ben (zeer onverwachts, niet bedoeld) ga ik dus komend jaar nog niet werken. Mijn man werkt in de carroserrie. Mijn oudste nu 5 maand gaat nu voltijds naar de creche, vanaf januari 3 dagen tot kleine broer of zus zal meegaan dan is het 4 dagen. 1 dag in de week gaat ze dan naar oma. We hebben er wel een ritme is zoals we zouden doen als we alle 2 gaan werken. 7u opstaan, rond 7u30-8u15 afzetten en tussen 16u30-17u30 ophalen. Ik ben dus thuis en haal ze op rond 16u15-30. In het begin vond ik het spannend maar ze doet het super goed, ze is een vrolijke baby en de begeleidsters zijn dol op haar. Dus her loopt hier als een treintje

10 dagen geleden

Reactie op Thatiana

Ik werk in de kinderopvang als begeleidster in de groep. Ik zit dus drekt t ...
Hoe is het voor jou als mama? Mis je je baby gedurende de dag of maak je je zorgen?

10 dagen geleden

Reactie op Gamieeeeee

Hoe is het voor jou als mama? Mis je je baby gedurende de dag of maak je j ...
Eum. Uiterraad mis ik ze, maar ik weet dat ze in goede handen is want ze komt altijd happy naar huis, dat is een goed teken. Ik geniet ook van de me-time en heb veel geboekt dees maand. Mijn geluid vd gsm staat nu wel ALTIJD aan overdag. Het is ook niet ver dus ik sta daar binnen 2min als er iets zou zijn

10 dagen geleden

Wij zijn nu ook 6w3 zwanger. Bij ons gaat de kleine 2 dagen naar de opvang gaan. Ik en mijn partner gaan elk 4/5 gaan werken zodat hij maandag thuis is met de kleine en ik vrijdag. Mijn mama springt dan in op de woensdag