16 Reacties
22 dagen geleden
Ik heb hetzelfde! Gynaecoloog zegt dat dit normaal is. Baarmoeder is zich aan het uitzetten nu. Zolang er geen bloed bij komt, is dit normaal. ☺️
22 dagen geleden
Ik ben nu 5 weekjes, en ik heb er ook enorm last van dat is volkomen normaal, omdat er toch een mini mensje in groeit haha, ik was er ook bang voor hoor maar het is helemaal normaal dit is mijn eerste zwangerschap
22 dagen geleden
Reactie op axanadyckmans
Ik heb hetzelfde! Gynaecoloog zegt dat dit normaal is. Baarmoeder is zich a ...
ook aanhoudend oooh ik word er snachts ineens gewoon wakker van maar mijn eerste is ook fout gelopen en heb daardoor bij het miste heel veel schrik zeker dat dit heel de dag en nacht aanhoudt
22 dagen geleden
Reactie op Xxgewoon__
Ik ben nu 5 weekjes, en ik heb er ook enorm last van dat is volkomen normaa ...
ja dit mijn 2 de daarmee als de eerste fout loopt heb je bij je 2 de keer zeker meer controle en denk je vzn ooh dit ken ik niet en ja dan terug direct zorgen maken en hoe veel weken ben je?
22 dagen geleden
Reactie op kitos2000
ook aanhoudend oooh ik word er snachts ineens gewoon wakker van maar mijn e ...
Dat snap ik en ook heel vervelend als je er ‘‘s nachts wakker van wordt! De dokter heeft tegen mij gezegd dat het pas reden tot paniek is als je pijn hebt in combinatie met bloed.
22 dagen geleden
Reactie op kitos2000
ja dit mijn 2 de daarmee als de eerste fout loopt heb je bij je 2 de keer z ...
Ik ben precies 5 weekjes nu
22 dagen geleden
Ik heb er ook veel last van. Ook al 2 keer een bloeding gehad maar stopt ook weer....
22 dagen geleden
Reactie op kitos2000
en is alles nog oke met je babytje??🥺
Goh ...ik hoop van wel...hcg was gisteren iets meer dan 200
22 dagen geleden
Hi! Ik had dit ook, de baarmoeder die uitzet. Als je bruinig bloedverlies zou hebben (wat ik ook heb gehad) niet meteen panikeren. Is waarschijnlijk de innesteling. Ik had hier ook een schrik van opgelopen maar momenteel een goeie 35w zwanger! Succes met jullie zwangerschap 🫶🏻