17 Reacties

11 dagen geleden

Heey, Ik ben vandaag 5 weken + 4. Ervaar op dit moment: *vermoeidheid, * steekjes in de onderbuik vooral bij uitrekken en een plotse onverwachte beweging. * Pijnlijke tepels *Misselijk maar niet met overgeven. * Verminderderde eetlust * Hoofdpijn * Sinds vandaag de koffie die vies smaakt en stinkt.

11 dagen geleden

Ik ben nu 6 weken en 5 dagen zwanger. Vooral heel moe eigenlijk, al sinds 4 weken. (Gelukkig) Nog niet misselijk maar wel sinds deze week krampen in de onderbuik. Ik ben ook snel buiten adem, ik loop normaal veel maar nu kan ik al niet meer na 15minuten :-)

11 dagen geleden

Ik ben 6w+2. Vooral heel moe ook. (Sinds 4w). pijnlijke borsten en heel veel hoofdpijn. Sinds deze week ruik ik veel dingen veel beter. Maar niet dat ik er ziek of misselijk van word of zo. Ben al blij dat het niet misselijk zijn is. 🙈

11 dagen geleden

Ik vandaag 6w2 : moe, heel misselijk de ganse dag door, overgeven sinds dit weekend, gevoelige en vergote borsten, opgeblazen buik.

11 dagen geleden

Hey, ik ben vandaag 5w en 1d. Ik ervaar met momenten steekjes, samentrekkingen in mijn onderbuik (weet niet zo goed hoe ik het moet omschrijven). Gevoelige, soms pijnlijke tepels, 's avonds ook gespannen borsten. Vermoeidheid valt eigenlijk nog wel goed mee vind ik, en ik kan met momenten echt nog wel honger hebben, ben totaal (nog) niet misselijk.

11 dagen geleden

Ik ben vandaag 5 weken en voel voornamelijk wat gerommel in men onderbuik, een heel gek en speciaal gevoel dat ik nog nooit eerder had! 🥰

11 dagen geleden

Ik ben bijna 7 weken en ik kan mij soms niet wakker houden 😅 En heel heel veel buikpijn

11 dagen geleden

Ik ben 5 of 6 weken nu. Ik heb klein beetje gravings naar marsepein toe. Sneller vermoeid dan anders. Gevoel van opgeblazen gevoel. Af en toe een paar secondes een klein lichte steek maar ervaar ik eerder als buikspierpijn ofzo?

11 dagen geleden

4w5d en tepels pijnlijk en echt sensitief! Lichte misselijkheid en overal een beetje moe.

11 dagen geleden

6w5d: super moe, krampen, slecht slapen soms eens mottig, hoofdpijn enorm moody en pijnlijke borsten!

11 dagen geleden

4wd2: Steekjes in buik vooral aan 1 zijde Opgeblazen gevoel Menstruatie achtige pijn in buik en rug Voorlopig nog niet moe of misselijk
Ik ben net 6 weken en gezwollen buik, krampjes in rug en buik, misselijk maar nog niet overgegeven, hoofdpijn, emotioneel, moe en super gevoelige borsten en zin in seks. Maar dat is niet echt een last voor mij eerder voor mijn vriend haha

11 dagen geleden

5w6d, ik zei deze ochtend nog hoe goed het allemaal meeviel. In tussentijd is dat toch wat gekeerd. Van algemeen belabberd en moe naar net de eerste keer overgeven. 🙈

10 dagen geleden

Super moe, vandaag is de misselijkheid ook gestart, opgezwollen gevoel, mijn darmen werken overuren. Ik ben ongeveer 5 +2

10 dagen geleden

Reactie op Thatiana

Super moe, vandaag is de misselijkheid ook gestart, opgezwollen gevoel, mij ...
5+6*

9 dagen geleden

Ik had tot 5 weken bijna niks juist steken in de buik, pijnlijke borsten, hoofdpijn, moe nu 6w4d begin ik misselijk te worden moeheid blijft en men buik die begint uit te zetten en nu ik was 82,5 en nu weeg ik 84,7

8 dagen geleden

4w5d moe niet normaal borsten die zeer doen en gevoelig en humeurig 🤣 maar nog geen echo genomen enzo dit is puur op urine getest geweest.