10 Reacties

13 dagen geleden

Oh neen, hoe vreselijk dat dit je moet overkomen! ☹️ en moeilijk dat je nu even niemand hebt om samen mee te treuren… Veel sterkte!

13 dagen geleden

Ohnee zo verschrikkelijk om mee te maken! En heftig dat je hier nu nog niet over kan praten met je vriend! Ik wens jou (jullie) heel veel sterkte ! Hou de moed er in!

13 dagen geleden

Dankje voor jullie steun ❤️

13 dagen geleden

Veel sterkte 😥

13 dagen geleden

Triestig nieuws, hopelijk is je man snel thuis en kunnen jullie deze klap samen verwerken, heel veel sterkte...

13 dagen geleden

Zeer triestig. Ik heb het ook 2x achter elkaar mogen mee maken, ik snap je verdriet volkomen. Bij ons wat het derde keer, goede keer. Dubbele regenboog baby gekregen 12/6/2024. Dus het komt echt wel goed. Ik vind het zooo jammer dat je dit voor de moment alleen moet betreuren. Sterkte

13 dagen geleden

Wat heftig eerst en vooral veel sterkte met dit verlies! Wat goed van je dat je het hier plaatst zeker nudat je momenteel je vriend niet op de hoogte kunt brengen. Weet dat wij er hier allemaal voor je zijn en je ons altijd mag sturen

13 dagen geleden

Reactie op HarryW

Triestig nieuws, hopelijk is je man snel thuis en kunnen jullie deze klap s ...
Van 17u tot 5u moet hij werken, ik doe waarschijnlijk tot dan geen oog dicht, alle nagels afgebeten van de stress 🙈😞

13 dagen geleden

Reactie op Thatiana

Zeer triestig. Ik heb het ook 2x achter elkaar mogen mee maken, ik snap je ...
Ook van jullie een vreselijk verhaal, want 1x is heftig maar 2 keer is precies een emotioneel vat die open springt zonder bodem... Is het de 3 de keer op een natuurlijke manier gebeurd? Ik heb gevoel dat tekens bij de innesteling verkeerd loopt had jij dit ook?

13 dagen geleden

Reactie op Sharonf

Ook van jullie een vreselijk verhaal, want 1x is heftig maar 2 keer is prec ...
Nee, ik was na ieder miskraam meteen terug zwanger. Het was een rollercoaster van emoties, verdriet-happy-bang-verdriet-happy-bang-verliefd😊 Nu ook terug zwanger op natuurlijke wijze, nog geen 5 maand na mijn bevalling… blijkt dat ik zeer vruchtbaar ben🙈