8 Reacties

één jaar geleden

Ik volg graag even. 🙂 Hopelijk heeft iemand een leuke tip

één jaar geleden

Ik volg ook, ben soms bang om verkeerde beweging te doen 🫣

10 maanden geleden

Ik wil ook graag starten met zwangerschapsyoga. Heb lang yoga gedaan, maar lig ook al enkele jaren stil… Zodus nieuwe mat etc gekocht en klaar voor een nieuwe cursus! Ik denk dat ik het live zal volgen in de buurt. Er zijn meer cursussen dan je denkt als je eens gaat googlen.

10 maanden geleden

Ik ben gisteren begonnen met zwangerschapsyoga en ik kan het alleen maar aanraden om te doen😊 ik deed het eerst via YouTube maar vond dat iets minder ontspannend en deed het wat minder consequent daardoor.. dus heb mij uiteindelijk ingeschreven voor lessen in een yogastudio in de buurt. Ook fijn dat je in groep bent dan, samen met andere zwangere vrouwen waarmee je opnieuw wat ervaringen kan wisselen en zo kunnen oefeningen eventueel individueel aangepast worden aan kwaaltjes die je op dat moment hebt.. (in Gent, als je van de buurt bent stuur me gerust een berichtje)

10 maanden geleden

Reactie op Bebecoco

Ik ben gisteren begonnen met zwangerschapsyoga en ik kan het alleen maar aa ...
Leuk! Ik ga er ook voor gaan deze week 🤩 (Niet in het Gentse 😉)

10 maanden geleden

Reactie op mamawens2024

Leuk! Ik ga er ook voor gaan deze week 🤩 (Niet in het Gentse 😉)
Oh kei leuk! Geniet ervan☺️

9 maanden geleden

Ik gebruik de app down dog. Die is een paar sessies gratis en erna betalend. Die hebben een heel programma (ook mediaties, …). Ik ben er tevreden van!

9 maanden geleden

Ik ga ook vaak fietsen met de elektrische fiets 🤗 doet mij ook goed. Buiten en bewegen zonder teveel te belasten :)