7 Reacties

10 maanden geleden

Ik gebruik ook vanaf mijn 13de week omnibionta pronatal +

10 maanden geleden

Ik mocht van mijn gynaecoloog aan 12 weken starten met uitgebreide zwangerschapsvitaminen. Ik neem omnibionta pronatal +. 😊

10 maanden geleden

Ik ben rond 12/13 weken overgeschakeld op multivitamine voor zwangerschap en borstvoeding. Van Vitals, want deze zijn vegan 😊

10 maanden geleden

Reactie op Bebecoco

Ik ben rond 12/13 weken overgeschakeld op multivitamine voor zwangerschap e ...
Deze mag je dan ook uitnemen tot het einde veronderstel ik?

10 maanden geleden

Reactie op Katrienemien

Deze mag je dan ook uitnemen tot het einde veronderstel ik?
Ja blijkbaar moet je tegen 40w er even mee stoppen tot je bevallen bent omdat magnesium ervoor kan zorgen dat je bevalling moeilijker op gang komt

10 maanden geleden

Hier gestopt met foliumzuur als het doosje leeg was, rond de 13 weken inderdaad. Volgens mijn gynaecoloog is het niet bewezen dat die vitamines iets doen, buiten foliumzuur dan. Dus als je genoeg gevarieerd eet zou dat voldoende zijn. Ik neem dus momenteel niets extra ☺️

10 maanden geleden

Reactie op Mona9

Hier gestopt met foliumzuur als het doosje leeg was, rond de 13 weken inder ...
Dat klopt, mijne zei dat ook! Mijn bloedresultaten waren zonder de vitamine ook steeds gewoon goed. Hoewel ik moet wel zeggen dat sinds ik ze neem, ik veel energieker ben en mijn huid/haar ziet er een pak beter uit. En ik eet veganistisch dus ik ben daarnaast heel erg bezig met gezonde voeding. Dus het kan zeker toevallig zijn, maar ik ben toch fan😋