11 Reacties

9 maanden geleden

jammergenoeg is het enkel maar de jbc die nog zwangerschaps kledij heeft hangen. de rest is allemaal online

9 maanden geleden

In Balen heb je de winkel Klein Gelukje. Enkel open op donderdag, vrijdag en zaterdag. Als je de afstand er voor over hebt is het echt de moeite. Hier heb ik op 14weken ook mijn eerste zwangerschapsbroek kopen en hij zit zalig! Ik doe niets anders meer aan, en was nog een soldenke 馃槄

9 maanden geleden

Ik heb bij H&M ook al zwangerschapsbroeken gepast in de winkel.

9 maanden geleden

Ik heb gisteren op goed geluk in de solden bij JBC een legging en joggingbroek besteld, hopelijk passen die馃槃 en op Vinted een joggingpak (ook op goed geluk). Bij H&M kocht ik wel al een huispak en daar ben ik heel tevreden van! En vorige week heb ik wat gewone zwangerschapskledij besteld bij Zalando in verschillende maten zodat ik op mijn gemakje thuis kan passen, wat niet goed is stuur ik dan weer terug.

9 maanden geleden

Ik draag enkel nog kleedjes en als ik een broek draag doe ik een lange trui aan want dan staat mijn knop open 馃ぃ

9 maanden geleden

Ik heb een goeie broek gekocht in de H&M, er was niet zoveel keuze maar die broek die ik heb, zit echt goed. Verder heb ik daar ook een wijdere zwarte broek gekocht, geen zwangerschapskleding maar gewoon een maatje groter dan mijn normale maat en in een rekstofje en die zit ook heel goed!

9 maanden geleden

Heeft iemand toevallig die JBC tuinbroek gekocht? En zo ja, hoe zit die? Ik twijfel eraan die ook te bestellen.

9 maanden geleden

H&M even op de site kijken bij zwangerschadkledij en dan je bekijken in welke winkel deze beschikbaar zijn zodat je kan passen

8 maanden geleden

JBC heeft ze inderdaad in de winkel hangen.

8 maanden geleden

In Tessenderlo is er een nieuwe winkel open gegaan met zwangerschap en babykledij. Naam van de winkel is la vie en rose boetiek.

MOD

8 maanden geleden

Vrees ervoor :/ enkel idd de jbc en heb gehoord de h&m ook. Anders zijn de meeste online..misschien even tweedehands proberen?