6 Reacties

één jaar geleden

Ik had dit al na 4 weken zwangerschap. Van zodra ik de kleinste inspanning doe snakte ik al naar adem. Geen zorgen maken

één jaar geleden

Hier van zelfde. Doe veel boodschappen voor cliënten en soms is er geen lift en dan moet ik het met de trappen doen en ben ik ook altijd buiten adem

één jaar geleden

Ik ben ook snel buiten adem. Net 8 weken nu. Vind dit wel wat eng als ik nu al zo snel buiten adem ben 🙃

één jaar geleden

Oh blij dit te lezen! Ik heb er ook last van. Mijn vriend moet er dan mee lachen omdat het overdreven lijkt alsof ik al megaver ben, terwijl we nog maar op 9,5 weken zitten. Maar ik ben dus niet de enige😆

10 maanden geleden

Bij mij is dat nog steeds hetzelfde… ik heb ‘s nachts ook last van… nog steeds beangstigend voor mij 😟

10 maanden geleden

Reactie op Mehak

Bij mij is dat nog steeds hetzelfde… ik heb ‘s nachts ook last van… nog st ...
Hey hey, je bent niet alleen. Hier ook feller per dag. Ik denk niet dat je je zorgen moet maken, ik ga het allesinds volgende week eens navragen maar mss moeten we eens wat dingen opzoeken over ademhalingstechnieken. Ik zal je op de hoogte houden. Waar ben je bang voor? Weet niet bij jou, maar ik adem gewoon ook echt plots luider en moelijker en s nachts is echt een snurk-ramp :))) Nog iemand die hier last van heeft?